همدان

جوان‌سازی رده‌های مختلف مدیریتی لحاظ می‌شود/ توجه به اشتغال و ازدواج آسان در اولویت است

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، مهدی باب‌الحوائجی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان اظهار کرد: ضمن قدردانی از اعتماد به بنده، وظیفه‌ای بر عهده‌ام نهاده شده که امیدوارم دست در دست هم بتوانیم برای اعتلای همدان تلاش کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان با اشاره به اینکه قطعا جوانگرایی و جوان‌سازی در رده‌های مختلف و نه فقط مدیریت مورد توجه خواهد بود گفت: برنامه‌ریزی دقیق برای امور جوانان، اشتغال جوانان و ازدواج آسان جوانان را مد نظر قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه سند تحول فرهنگی مورد تاکید ما خواهد بود که مبتنی بر پژوهش، هوشمندی و شناخت‌ها و آسیب‌های همدان شکل گرفته است خاطرنشان کرد: قرآن سند تحول ماست و سندی که بر این اساس شکل گرفته مورد توجه خواهد بود.

باب‌الحوائجی با بیان اینکه رهبری به دو سرمایه نیروی انسانی و منابع طبیعی تاکید دارند که حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت گفت: حوزه‌های علمیه جزو لاینفک برنامه‌های ما خواهد بود چرا که هرجا معنویت و فرهنگ مبتنی بر دین باشد رشد و توسعه آنجا خواهد بود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب در مورد معنویت و برنامه‌ریزی برای فرهنگی می‌فرمایند هرجا در یک خانواده‌ای معنویت باشد حتی اگر فشار اقتصادی باشد قابل تحمل خواهد بود و اگر نباشد تحمل سخت و دشوار خواهد بود گفت: چندین سال در آرزوی این بودیم یکی از فرزندان این مرز و بوم سکاندار استان را بر عهده گیرد و این مهم محقق شده است، امروز باید همه اختلاف‌ها را کنار بگذاریم و در جهت رشد و توسعه استان تلاش کنیم.

 معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان بیان‌کرد: دست تمام کسانی که در سمت معاونت سیاسی گزینه بودند را می‌فشارم و امیدوارم همه اختلاف‌ها و تفرقه‌ها را کنار بگذاریم و برای اعتلا و رشد استان تلاش کنیم.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا