کرمان

حسینی: ریکاوری خوبی داشتیم/گل‌گهر در لیگ ایران نمونه است

حسینی: ریکاوری خوبی داشتیم/گل‌گهر در لیگ ایران نمونه است

به گزارش یولن از سیرجان، مجتبی حسینی امروز در نشست خبری بازی با گل‌گهر اظهار داشت: با توجه به بازی سنگینی که ما چهار روز پیش انجام دادیم و نزدیک ۶۰ تا ۷۰ دقیقه با یک یار کمتر بازی کردیم و فشار خیلی زیادی به بچه‌های ما آمد سعی کردیم یک ریکاوری خوبی داشته باشیم.

وی افزود: سعی کردیم بچه‌ها را آماده کنیم، اتفاقاتی در آن بازی افتاد که خیلی به ما ضربه زد و متاسفانه پنالتی مسلم ما را در آن بازی داور نگرفت و می‌شود، گفت نبود VAR دارد داوری‌ها را اذیت می‌کند ولی بیشترین ضرر را ما داریم می‌بریم.

حسینی ادامه داد: با توجه به ۱۰ نفره شدن و فشاری که روی بازیکنان ما آمد و این هفته خسته بودند، سعی کردیم خودمان را آماده کنیم برای بازی مقابل تیم بسیار خوب و باکلاس گل‌گهر که از هم از نظر کادر فنی و هم کادر بازیکن، مدیریت و امکانات در لیگ ایران نمونه است امیدواریم یک بازی خوب و جوانمردانه بتوانیم برگزار کنیم و هر دو تا تیم مطمئن هستم دنبال ارائه یک بازی خیلی خوب هستند و امیدواریم بازی خیلی خوب از آب دربیاید و هر تیمی که حقش باشد به نتیجه مورد نظرش برسد.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: دروازه‌بان ما در بازی قبلی اخراج شد و محروم است و مصدوم هم چند تا داشتیم، ایمان اکبری در زمین ناهموار شیراز زانویش آسیب جدی دیده و باید جراحی شود و خوشبختانه بقیه مصدومان هم رسیدند و جهانبخش هم دستش شکسته است و مصدوم است.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا