کرمان

حصارکشی‌های غیرقانونی شهرک سدید کرمان برچیده شد

حصارکشی‌های غیرقانونی شهرک سدید کرمان برچیده شد

به گزارش یولن از کرمان، دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به قلع و قمع مستحدثات و جلوگیری از تغییر کاربری شش هکتار از اراضی شهرک سدید، اظهار کرد: در این رابطه ۵ متخلف شناسایی شده و پرونده مربوطه در دست رسیدگی قرار دارد.

 

وی در این باره گفت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر حصارکشی و تغییر کاربری شش هکتار اراضی کشاورزی واقع در شهرک سدید، دستورات قاطع قضایی برای جلوگیری از این اقدام صادر و متخلفان مربوطه نیز شناسایی و احضار شدند.

 دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان تأکید کرد: براساس تاکیدات دستگاه قضایی استان و با حضور نماینده دادسرای عمومی و انقلاب کرمان، تمام مستحدثات غیرقانونی در این اراضی نیز قلع و قمع شده و اراضی به وضع سابق اعاده شد.

سالاری یادآور شد: این اقدام در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی انجام شده است.

وی اظهار کرد: تمامی عوامل ذی‌مدخل در حوزه حفظ و نگهداری از اراضی و منابع طبیعی باید با دقت و حساسیت ویژه به وظایف قانونی خود در این خصوص عمل کنند، زیرا هرگونه تخلف و اقدام خلاف قانون به‌منظور دورزدن قوانین یا تغییر کاربری اراضی کشاورزی، تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

مدعی‌العموم در استان کرمان به متخلفان و افرادی که قصد سوء استفاده از اراضی ملی را دارند نیز هشدار داد و گفت: دستگاه قضایی با هر فرد یا افرادی که در صدد تصرف اراضی ملی یا تغییر کاربری اراضی کشاورزی باشند، بدون اغماض برخورد کرده و اجازه نخواهد داد انفال و سرمایه‌های ملی کشور مورد غارت و دستبرد قرار گیرد.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ب/س


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا