سمنان

حضور استارت‌آپ‌های تخصصی سمنان در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

حضور استارت‌آپ‌های تخصصی سمنان در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری

به گزارش یولن از سمنان، مریم سلمانیان، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران از حضور استارت‌آپ‌های تخصصی گردشگری و صنایع‌دستی این استان در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران خبر داد.

وی اظهار کرد: در نظر است از ظرفیت نمایشگاه گردشگری برای نمایش نحوه ارائه خدمات نوین و مبتنی بر فناوری اطلاعات با ساختار صنعت گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان استفاده شود.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان افزود: فعالان حوزه‌های سرمایه‌گذاری، دفاتر خدمات گردشگری و بوم‌گردی‌ها و مراکز اقامتی و تأسیسات گردشگری در غرفه استان سمنان حضور دارند.

سلمانیان از برگزاری ورکشاپ صنایع‌دستی، حضور دو شهر ملی صنایع‌دستی استان سمنان، شرکت گروه‌های آیینی، ارائه محتوای تصویری و دیجیتال سه زبانه، رونمایی از آثار فاخر صنایع‌دستی و فرش خودرنگ سنگسر در غرفه استان سمنان خبر داد.

وی اضافه کرد: نمایش ۱۸ اثر صنایع‌دستی استان سمنان که به‌تازگی موفق به دریافت مهر اصالت ملی شده‌اند، اجرای مراسم آئینی نوروزخوانی، رونمایی از کتاب  آلبوم فوتوگرافی ایالت قومس شامل عکس‌های تاریخی استان سمنان در دوره قاجار، رونمایی از نقشه جامع گردشگری استان، ارائه کتابچه فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان و … از دیگر برنامه‌های استان سمنان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری است.

به گزارش فارس؛ نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران متناسب با محدودیت‌های کرونایی و با رعایت جدی پروتکل‌های بهداشتی از ۹ تا ۱۲ بهمن‌ماه به‌صورت حضوری و مجازی برپا می‌شود و غرفه استان سمنان در سالن A۳۸  واقع شده است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا