چهارمحال و بختیاری

حضور داوران چهارمحال و بختیاری در مسابقات ملی

به گزارش یولن از شهر در ۴۸ ساعت گذشته اخباری از انتخاب مربیان ورزشی چهارمحال و بختیاری به عنوان داور در مسابقات ملی شنیده شده که برخی از مسابقاتی را که با مربیان هم‌استانی داوری شدند را در ادامه مرور می‌کنیم.

الهه مرادی روز جمعه ۷ آبان ماه داور سوم دیدار دو تیم هیات فوتبال اصفهان و پارس آرا شیراز از هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور را قضاوت کرد.

ربابه سادات رضوی و صحرا بابایی روز جمعه ۷ آبان ماه داور سوم و داور وقت نگه‌دار دیدار دو تیم پویندگان فجر و هیات فوتبال رودان از هفته اول مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان کشور بود.

میثم حیدری روز یکشنبه ۹ آبان ماه، داور دیدار دو تیم استقلال ملاثانی و پارس جنوبی جم بوشهر از هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهد بود. این دیدار از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار می‌شود.

وحید زمانی، بهمن عبداللهی و احمد حقانی داور و کمک داوران دیدار دو تیم سایپا تهران و مس کرمان از سری رقابت‌های هفته سوم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهند بود. این دیدار از ساعت ۱۴:۴۵ در ورزشگاه پاس قوامین تهران برگزار می‌شود.

حمید نادری و رشید پردل نیز روز دوشنبه ۱۰ آبان ماه، کمک داوران دیدار دو تیم ون پارس نقش جهان و اترک بجنورد از سری مسابقات مرحله دوم جام حذفی فوتبال کشور خواهند بود. این دیدار از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می گردد.

قضاوت بانوی چهارمحال و بختیاری در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته

زهرا خدابخشی به عنوان تنها داور این استان قضاوت دور نهایی مسابقات انتخابی تیم ملی را بر عهده دارد که این داور آسیایی استان برای حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی کشورمان و رقابت‌های اسیایی قزاقستان عازم تهران شد.

این مسابقات به میزبانی سالن کبکانیان تهران برگزار و از هر وزن سه نفر مدال‌آور و سه نفر دعوتی فدراسیون انتخاب خواهند شد.

گقتنی است زهرا خدابخشی تنها بانوی استان با داوری درجه آسیا و ۱۸ سال سابقه قضاوت را در پرونده کاری خود دارد .

انتهای پیام/ ۶۸۰۳۶


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا