البرز

حضور سرزده استاندار البرز در هیات انصار کرج/ تشکیل قرارگاه اجتماعی در دستور کار است

به گزارش یولن از کرج، مجتبی عبداللهی استاندار البرز در اولین  ساعات فعالیت خود با حضور در گلزار شهدای گمنام هیات انصار رزمندگان اسلام کرج به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کرد.

عبداللهی در حاشیه این بازدید در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس گفت: همزمان با شب میلاد امام حسن عسگری (ع) توفیق داشتیم تا با حضور در این هیات نورانی به مقام شامخ شهدای گرانقدر مدفون در این حسینیه ادای احترام کنیم و از شهدای بزرگوار در اولین روز کاری مان استمداد کنیم که شفیع ما باشند راه را به ما نشان دهند تا بتوانیم خادم مردم بزرگوار، فهیم، ولایت‌مدار و شهیدپرور البرز باشیم.

 

عبداللهی تصریح کرد: نظام مسائل اقتصادی استان تا حد زیادی مشخص است و بر اساس اولویت بندی‌های تعریف شده مشکلات اقتصادی را دنبال خواهیم کرد و در حل مشکلات حوزه اقتصادی، صنعتی  و کشاورزی از فعالین این حوزه‌ها کمک خواهیم گرفت تا با مشارکت خودشان مشکلات مرتفع شود.
استاندار البرز در رابطه با اولویت‌های کاری خود اظهار داشت: بر اساس سندی که نسبت به نیازمندی‌های استان تهیه شده است اولویت اصلی ما توجه به چالش‌های اقتصادی است و احیای توانمندی‌هایی استان در حوزه صنعت و اقتصاد در دستور کار خواهد بود تا توسعه پایدار استان را به نحو مطلوبی رقم بزنیم.

وی در ادامه، اولویت دوم مدیریت ارشد اجرایی استان را توجه جدی به مسائل و ناهنجاری های اجتماعی برشمرد و تاکید کرد: تشکیل قرارگاه اجتماعی با استفاده از همه ظرفیت‌های دولتی،نهادها و مردم در دستور کار است و به مشکلاتی مانند حاشیه‌نشینی به صورت جدی خواهیم پرداخت.

وی حل چالش‌های فرهنگی و اجتماعی با مشارکت و نقش آفرینی فعال محلات را ضروری دانست و گفت: حکمرانی مطلوب، مسئولیت پذیری، شفاف‌سازی و پاسخگویی باید در دستگاه اجرایی استان نهادینه شود.

استاندار البرز توجه به آموزش، بهداشت و درآمد را لازمه توسعه انسانی دانست و گفت: باید در این زمینه هم تلاش کنیم و تا جایی که در توان مدیریت استان و دولت است در این مسیر گام برداریم.

انتهای پیام/ب  

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا