یزد

حمایت از کالای ایرانی به برنامه‌ریزی هنرمندان و افراد خلاق نیاز دارد

سیدسجاد ابطحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد با بیان این‌که برگزاری رویدادهای فرهنگی برای توسعه فرهنگ عمومی جامعه حائز اهمیت است، اظهار کرد: در نظر است جشنواره‌ای با عنوان «یزدساخت» در سه بخش فیلم، عکس و نظرسنجی مردمی و با هدف تشویق مردم برای خرید کالاهای ایرانی در استان یزد برگزار شود.

وی افزود: معرفی کارآفرینان و برندهای تجاری برتر ایرانی به ویژه یزدی یکی از ویژگی‌های منحصربفرد این جشنواره فرهنگی که قرار است با سازو کاری مشخص ارائه شود.

رئیس مجمع جوانان استان یزد در ادامه گفت: تلاش بر تحقق اقتصاد مقاومتی به عنوان یکی از موثرترین برنامه های راهبردی برای توسعه کشور وظیفه‌ای همگانی است و ما سعی داریم با برگزاری جشنواره فرهنگی «یزد ساخت» در این راستا ایفای نقش کنیم.

ابطحی تصریح کرد: نفی واردات بی‌رویه و اجناسی که مشابه آن در داخل کشور با کیفیت مناسب تولید می‌شود علاوه بر احساس مسئولیت دست‌اندرکاران و فرهنگ سازی عمومی هم نیاز دارد تا حتی در صورت وجود کالای خارجی مردم از محصولات ایرانی استقبال کنند و در نهایت منجر به حذف کالای خارجی در بازار داخلی شود.

وی کمک به زمنیه‌سازی در جهت شکوفایی زیست بوم کارآفرینی و نوآوری با رویکرد اشتغال‌زایی را از دیگر مزیت‌های برگزاری رویدادهای فرهنگی نظیر جشنواره یزدساخت دانست و بیان کرد: توسعه اقتصادی کشور در گرو هم افزایی حوزه صنعت، دانشگاه و هنر است تا بتوانیم کالای خوب تولید و به موقع و مناسب عرضه کنیم.

رئیس مجمع جوانان استان یزد در پایان مشارکت جوانان در این حوزه را حائز اهمیت دانست و خطاب به مسئولان و دست‌اندرکارن خاطرنشان کرد: اعتماد به جوانان ضامن نوآوری، خلاقیت در امور و توسعه همه جانبه کشور است.

انتهای پیام/ر


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا