بین الملل

حمله به نظامیان صهیونیست در رام الله؛ یک سرباز زخمی شد

حمله به نظامیان صهیونیست در رام الله؛ یک سرباز زخمی شد

به گزارش گروه بین الملل یولن، منابع خبری از یک عملیات علیه سربازان صهیونیستی در شمال غرب رام الله خبر دادند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب به نقل از منابع عبری گزارش داد، رژیم صهیونیستی از تلاش برای زیر گرفتن سربازان صهیونیستی در نزدیکی شهرک صهیونیستی «حلمیس» خبر داد.

این منابع خبر دادند که در پی این حمله، یک نظامی صهیونیست زخمی شده است.

 

 

گزارشهای اسرائیلی حاکی از آن است که جوان فلسطینی عامل حمله، بازداشت و خودروی وی نیز توقیف شده است.

منابع بیمارستانی رژیم صهیونیستی ادعا کردند که جروح وارده به سرباز صهیونیست، زیاد عمیق نیست. این در حالی است که یک بالگرد متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی نیز در محل حادثه حاضر شد.

چندی پیش نیز  منابع عبری‌زبان،  از مجروح شدن دو نظامی صهیونیست در قدس اشغالی خبر دادند و گفتند که این عملیات در منطقه قدیمی شهر قدس اشغالی به وقوع پیوست.

نظامیان صهیونیست بلافاصله پس از این اقدام وارد عمل شدند به سوی عامل حمله تیراندازی کردند. یک نیروهای استشهادی فلسطینی به سمت صهیونیستها تیراندازی کرده بود.

در همین ارتباط، «ابو شخیدم» شهروند فلسطینی ۳۰ آبان ماه گذشته در قدس اشغالی در عملیات شهادت‌طلبانه، چهار صهیونیست را  زخمی  کرد و یک تن دیگر را از پای درآورد و خود، نیز به شهادت رسید.

«احمد عبدالهادی» نماینده جنبش حماس فلسطین در لبنان گفت که عملیات مذکور در چارچوب فعالسازی مقاومت در کرانه باختری بود.

وی با بیان اینکه این عملیات، پیامی از سوی مقاومت بود مبنی بر اینکه، قدس عربی و اسلامی است، خاطر نشان کرد، آنچه رخ داد، پاسخ عملی به تصمیماتی است که نیروهای مقاومت به ویژه حماس را را هدف قرار می‌دهد.

عبدالهادی این عملیات را در راستای آزادسازی سرزمین فلسطین دانست و تأکید کرد: «پس از [نبرد] شمشیر قدس، به صورت کارآمدی، به سمت جنگ آزادسازی حرکت کرده‌ایم».

وی با بیان اینکه گروههای مقاومت تصمیم گرفتند تمامی بخشهای مسئله فلسطین را به هم گره بزنند، مقاومت را عامل بازدارنده راهبردی در برابر رژیم صهیونیستی عنوان کرد.

این مسئول حماس با بیان اینکه مسئله فلسطین، تحت حمایت معادله بازدارندگی قرار دارد که شمشیر قدس آن را به وجود آورد، تصریح کرد، در مرحله آتی، عملیاتها در جنین، نابلس و قدس گسترش پیدا خواهد کرد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا