بین الملل

حمله نظامیان صهیونیست به مراسم تشییع پیکر خبرنگار شهیده فلسطینی

حمله نظامیان صهیونیست به مراسم تشییع پیکر خبرنگار شهیده فلسطینی

به گزارش گروه بین الملل یولن، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند، نظامیان صهیونیست به مراسم تشییع پیکر شهیده «غفران وراسنه» خبرنگار فلسطینی که امروز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید، حمله کردند.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی (وفا)، مراسم تشییع پیکر غفران وراسنه خبرنگار ۳۱ ساله که صبح امروز چهارشنبه مورد اصابت گلوله ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت، از مقابل بیمارستان الاهلی شهر الخلیل به سمت منزل خانواده او در شهرک شیوخ العروب آغاز شد تا در آنجا پس از وداع نزدیکان با پیکر وی به مسجد شهرک و از آنجا به آرامستان منتقل شود.

به گفته منابع فلسطینی، شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر این خبرنگار، پرچم فلسطین را به اهتزاز درآوردند، شعارهای خشم آلود در محکومیت اشغالگری و جنایات آن علیه مردم فلسطین سر دادند و بر پیکر مطهر او نماز خواندند و سپس در قبرستان این شهر در منطقه وردان به خاک سپرده شد.

نیروهای رژیم اشغالگر به مراسم تشییع پیکر این شهید در ورودی اردوگاه العروب حمله کردند و گاز اشک آور به سوی شرکت‌کنندگان در این مراسم پرتاب و سعی کردند از ورود پیکر او و خودروهای همراه آن به داخل اردوگاه جلوگیری کنند، اما شهروندان با حمل پیکر شهیده بر روی شانه های خود وارد اردوگاه شدند.

غفران وراسنه، دختر جوان فلسطینی صبح امروز در ورودی اردوگاه العروب در شمال شهر الخلیل در کرانه باختری هدف شلیک گلوله نظامیان اشغالگر قرار گرفت.

جمعیت هلال احمر فلسطین اعلام کرد: نظامیان اشغالگر پس از زخمی کردن وراسنه مانع رسیدن نیروهای امداد این جمعیت یا اهالی منطقه برای نجات جان او شدند و پس از گذشت بیست دقیقه او را تحویل دادند که به بیمارستان منتقل شد و در آنجا بر اثر شدت جراحات ناشی از گلوله‌ای که به سینه‌اش اصابت کرده بود، جان باخت.

شهیده وراسنه از اسرای آزاده‌ای بود که در دی ماه سال جاری دستگیر و اول اردیبهشت آزاد شده بود.

ماه گذشته نیز نظامیان صهیونیست به مراسم تشییع پیکر شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره حمله کردند که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده بود.

وحشی‌گری نظامیان صهیونیست در حمله به مراسم تشییع پیکر ابوعاقله به حدی بود که تابوت حمل وی از روی دست تشییع کنندگان به زمین افتاد.

نظامیان صهیونیست در حالی به خبرنگار الجزیره در حین پوشش خبری درگیری‌های جنین حمله کردند که لباس ضد گلوله با آرم خبرنگاری و کلاه ایمنی پوشیده بود.شبکه الجزیره و طرف‌های بسیاری در منطقه و جهان قتل عمدی این خبرنگار را محکوم کردند.

رژیم صهیونیستی در سایه سکوت جامعه بین‌المللی به اعدام میدانی و بی‌دلیل شهروندان فلسطینی ادامه می‌دهد.

انتهای پیام/.


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا