یزد

خبرخوب| آزادی زندانی به شکرانه بارش باران در یزد

 این نیکوکار یزدی که نمی‌خواست مشخصاتش فاش شود در‌ گفت‌وگو با خبرنگار فارس از یزد، هدف از این اقدام خود را رضایت حق تعالی و شادی روح امواتش دانست و اظهار کرد: خوشبختانه امسال شاهد نزول بارش الهی در استان یزد بودیم که دل تمام همشهریان را شاد و نشاط بسیار بالایی به این شهر بخشید.

وی با اشاره به روایات قرآن کریم در خصوص اهمیت شاد کردن دل مومن، افزود: قصد داشتم با این کمک در حد توانم دل مومنی را که به ناچار و فقط به دلیل مشکلات مالی اسیر بند زندان شده بود شاد کنم و امیدوارم توانسته باشم دل خداوند متعال را نیز شاد کرده باشم.

این جوان نیکوکار یزدی احساس مسئولیت در قبال یکدیگر را مهمترین رسالت افراد در جامعه اسلامی دانست و گفت: شاید شرایط اقتصادی امروز برای بسیاری از مردم سخت شده باشد ولی به نظر من ما می‌توانیم همه سختی‌ها را با در کنار هم بودن آسان و بر مشکلات غلبه کنیم.

وی تصریح کرد: کمک‌های مردمی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد مالی هر قدر کم  هم با ارزش و گرهگشاست و از همشهریانم می می خواهم به شکرانه نزول رحمت الهی در حد توان مبلغی برای آزادی زندانیان مالی کمک کنند تا ما هم در پاسخ به رحمت الهی دل خانواده های رنج دیده را شاد کنیم.

این نیکوکار یزدی به شکرانه این نعمت الهی تصمیم گرفته تا مبلغ پنج میلیون تومان را جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به ستاد دیه استان یزد اهدا تا با این عمل شکرگزاری خود ار این نعمت الهی را انجام داده باشم.

انتهای پیام/الف/ی


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا