آذربایجان شرقی

خروجی جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بایدمشخص و عملیاتی باشد

به گزارش یولن از تبریز، عابدین خرّم در هفتاد و هشتمین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی،در نخستین حضور خود در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان، بر هدفمند شدن جلسات این شورا تأکید کرد و گفت: این شورا باید خروجی مشخص و عملیاتی داشته و تا حصول نتیجه از سوی مسئولان امر پیگیری شود. 

وی تعامل اثرگذار دولت و بخش خصوصی را موتور محرکه توسعه اقتصادی استان دانست و گفت: با رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری توسط بخش دولتی، بخش خصوصی می‌تواند حرکت شتابنده‌ای در جهت توسعه استان داشته باشد.

خرم افزود: برای رسیدن به شاخص‌های اقتصادی مطلوب و بهبود وضعیت اقتصادی استان، هیچ راهی جز تعامل و حرکت رو به رشد مجموعه‌های دولتی و بخش خصوصی نداریم.

وی تأکید کرد: شورای گفت‌وگو باید در جهت رسالت راهبردی خود، دستاوردهای مهمی داشته باشد و روز به روز شاهد تغییرات و اتفاقات مبارکی در حوزه اقتصادی استان باشیم.

خرّم همچنین از تلاش‌های اثرگذار دکتر پورمحمدی، استاندار سابق در ایجاد هماهنگی و همدلی بین بخش‌های دولتی و خصوصی استان قدردانی کرد.

محمدرضا پورمحمدی، استاندار سابق آذربایجان شرقی هم در این جلسه با بیان اینکه توسعه یعنی عزم و اراده جمعی، گفت: شورای گفت‌وگو که متشکل از نخبگان بخش‌های دولتی و خصوصی است، بهترین بستر برای تحقق این موضوع به شمار می‌رود و امیدوارم با حضور آقای خرّم که کاملاً به مسائل استانی واقف هستند، شاهد حرکت رو به رشد در مسیر توسعه استان باشیم.

 

در این جلسه همچنین از خدمات و تلاش‌های دکتر پورمحمدی، استاندار و رئیس سابق شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی آذربایجان شرقی از سوی اعضای این شورا تجلیل شد.

در این جلسه مشکلات جمع‌آوری آمار و اطلاعات مربوط به شاخص‌های اثرگذار در توسعه اقتصادی استان، مشکلات مربوط به گواهی بازرسی کالا و مشکلات بیمه‌ای و مالیاتی کارگران مشمول قانون کار بررسی شد.

انتهای پیام/۶۰۰۳۴


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا