البرز

درج قیمت بر روی کالا رضایت مردم را در پی دارد

درج قیمت بر روی کالا رضایت مردم را در پی دارد

به گزارش یولن از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، ظهر امروز در تنظیم بازار و بحث و تبادل نظر با فعالان اقتصادی استان در خصوص درج قیمت تولیدکننده بر روی کالاها که روز یکشنبه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تبریک دهه مبارک فجر، افزود: درصدد هستیم با بهترین تدبیر و خرد جمعی تصمیم گیری و اقدام کنیم.

وی ادامه داد: دولت محترم سیزدهم به جد بدنبال حمایت از مصرف کننده و کنترل بازار است که یکی از اقدامات مهم در این راستا درج قیمت تولید کننده بجای مصرف کننده بر روی کالاها است چراکه از این طریق روند تولید و عرضه شفاف تر خواهد بود.

عبداللهی گفت: چگونگی این امر با حضور فعالان بخش خصوصی در بخش های مختلف مورد بحث و بررسی است که با این اقدام منافع عمومی اعم از تولیدکننده و مصرف کننده حفظ خواهد شد.

وی افزود: البرز قطب تولید مواد غذایی، قطعات خودرو و دارو و لوازم آرایشی بهداشتی است از این اگر اقناع سازی تولیدکنندگان از این استان آغاز شود، تبعات مثبتی در سطح کشور خواهد داشت.

استاندار البرز گفت: بی شک تولیدکنندگان همیشه تاریخ بخصوص از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف، یار و یاور مردم و نظام بوده اند که این امر مهم قابل ستایش و قدردانی است.

وی افزود: باید نرخ گذاری بر روی کالاها به شکل منطقی صورت بگیرد و مردم این تغییرات را حس کنند چراکه هدف از اجرای این طرح، کسب رضایتمندی مردم است.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا