اخبار ورزشی

درخواست فدراسیون کشتی برای میزبانی جام باشگاه‌های جهان

به گزارش خبرنگار ورزشی یولن، مسابقات دور رفت لیگ کشتی آزاد و فرنگی به پایان رسید تا تیم‌ها خود را برای دور برگشت آماده کنند. تیم‌های اول و دوم فرنگی و آزاد جواز حضور در مسابقات جام باشگاه‌های جهان را کسب خواهند کرد.

عبدالله فتوحی دبیر سازمان لیگ کشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی یولن، درباره برگزاری مسابقات دور رفت و حضور تماشاگران در برخی از مسابقات، عنوان کرد: تیم‌ها استقبال خوبی برای حضور در مسابقات لیگ داشتند. بیشتر مسابقات نیز از تلویزیون هم شبکه استانی، هم ورزش و شبکه سوم به صورت مستقیم پخش شد. شرایطی که امسال داشتیم برای اسپانسرها خوب بود و باعث شد تا آنها دیده شوند.

دبیر سازمان لیگ کشتی ادامه داد: ما در شهرهای مختلف مسابقات را برگزار کردیم و همه تیم‌ها پروتکل‌ها را رعایت کرده بودند به همین دلیل هیچ مشکلی در برگزاری مسابقات نداشتیم.در مازندران نیز تماشاگرانی که واکسن زده بودند و همین طور با تست PCR به صورت محدود در سالن حضور داشتند. برگزاری مسابقات بدون حضور تماشاگران واقعا جذابیتی ندارد. 

وی همچنین با اشاره به درخواست فدراسیون کشتی برای میزبانی جام باشگاه‌های جهان، خاطرنشان کرد: ما در حال پیگیری و رایزنی هستیم. با توجه به برگزاری مسابقات جام تختی و قهرمانی کشور در حال پیدا کردن زمان مناسب هستیم که با این رقابت‌ها تداخلی نداشته باشد. تیم‌های اول و دوم هر کشور می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند و در صورتی که میزبانی را بگیریم این رایزنی را خواهیم داشت که ما ۳ تیم را شرکت دهیم.

فتوحی درباره انتخاب میزبان، عنوان کرد: چند پیشنهاد بوده اما همه چیز بستگی به اسپانسر دارد. چند شهر درخواست داده‌اند که فعلا در حال رایزنی هستیم.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا