بین الملل

خنثی‌سازی سه عملیات انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت

خنثی‌سازی سه عملیات انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، «بسام المولوی» وزیر کشور لبنان، ظهر امروز (چهارشنبه)، در یک کنفرانس مطبوعاتی از خنثی‌سازی سه عملیات انتحاری در خاک این کشور خبر داد.

بنا بر گزارش پایگاه خبری «النشره»، وزیر کشور لبنان در این خصوص اعلام کرد که نیروهای این کشور توانسته‌اند یک گروه تروریستی-تکفیری را که در حال جذب شماری از جوانان این کشور برای انجام عملیات انتحاری با استفاده کمربندهای حاوی مواد منفجره و راکت بود،‌ دستگیر کنند.

بسام المولوی که در مقر مدیریت کل نیروهای امنیت داخلی لبنان سخنرانی می‌کرد، نیروهای امنیتی این کشور را «قهرمان» این عملیات خواند و در عین حال، به آن‌ها به خاطر مجموعه‌ای از دستاوردها در چند ماه گذشته از جمله ضبط مواد مخدر، انهدام شبکه جاسوسی صهیونیستی و دستگیری اعضای شبکه تکفیری مذکور تبریک گفت.

خنثی‌سازی سه عملیات انفجار در ضاحیه جنوبی بیروت

بنا بر گزارشی که در این کنفرانس مطبوعاتی ارائه شد، گروه تکفیری مذکور قصد داشته در سه منطقه به نام‌های «مجتمع الکاظم محله ماضی»، «مجتمع اللیلکی» و «حسینیه الناصر الاوزاعی» در ضاحیه جنوبی بیروت عملیات انتحاری انجام دهد. وزیر کشور لبنان همچنین در این کنفرانس مطبوعاتی اشاره کرد که تا به این جای کار مشخص شده است که افراد دستگیر شده تابعیت فلسطینی داشته‌اند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که نیروهای امنیتی لبنان اخیر توانسته بودند یک گروه از جاسوسان رژیم صهیونیستی را در این کشور دستگیر کنند. رسانه‌های لبنانی اخیرا خبر دادند که از یکی از جاسوسان خواسته شده بود،  جنبش حزب‌الله لبنان را در چند پرونده از جمله پرونده انفجار بیروت به عنوان عامل اصلی این انفجار متهم کنند

انتهای پیام/ص


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا