اجتماعی

در جلسه امروز شورای شهر تهران چه گذشت؟

به گزارش خبرنگار شهری یولن، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شهردار تهران بر اساس دستور جلسه‌ای که پیش از این اعلام شده بود در صحن شورا حضور یافت و در مورد انتصابات توضیحاتی ارائه داد.

وی افزود: همچنین طرح دوفوریتی در مورد توقف اجرای آئین‌نامه سازمان‌های شهرداری تهران مورد بررسی قرار گرفت و از آنجایی که شهرداری طبق مصوبه شورای قبل آئین‌نامه آن عوض شده بود دوستان شهرداری مطالعه کردند و مشخص شد این آئین‌نامه دارای اشکالات است لذا دستور توقف آن را داشتند که اجرا نشود و دو فوریت این موضوع امروز به تصویب رسید.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: همچنین یک فورت طرحی را داشتیم که کمیسیون حمل و نقل آن را مطرح کرده بود و درباره جایگاه‌های سوخت تک یا دو پمپی در تهران توسط بخش خصوصی بود.

چمران گفت: با کمک شهرداری بخش خصوصی به این حوزه ورود می‌کند و طرح یک فوریتی این مسأله به تصویب رسید. همچنین مسأله تکریم ارباب رجوع در شهرداری به ویژه حوزه شهرسازی مطرح شد و برای اینکه شهروندان دچار دلالان نشوند و بهتر بدانند چه اقداماتی انجام بدهند قرار شد دفاتری با حضور افراد متخصص در نظر گرفته شود تا با روش حضوری یا غیرحضوری شهروندان بتوانند در حوزه شهرسازی از راهنمایی‌ها و پاسخ‌ها بهره‌مند شوند که این موضوع در صحن شورا تصویب شد.

رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: هر چند سه مورد پرونده باغات در صحن امروز شورا مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت که این سه پرونده در شورای قبلی رأی باغ بودن به آن داده شده بود ولی مالکان آن را نپذیرفته و به دیوان عدالت رفته و شکایت کرده بودند که دیوان عدالت به ما اعلام کرد مجدداً این سه پرونده را بررسی کنید و امروز هم هر سه پرونده به اتفاق  آراء باغ شمرده شد.

انتهای پیام/

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا