سمنان

در حال بروزرسانی/ مؤثران سمنانی درباره انقلاب و ۲۲ بهمن چه می‌گویند؟

در حال بروزرسانی/ مؤثران سمنانی درباره انقلاب و ۲۲ بهمن چه می‌گویند؟

به گزارش یولن از سمنان، پیروزی عظیم در روز ۲۲ بهمن ۵۷ را مردمی رقم زدند که از دل و جان، پژواک بانگ عدالتخواهانه امام حکیم شان را همچون کوهی استوار بر سر ظالمان و طاغوتیان کوفتند و آن زمان که عزم بلند و جانفشانی ها در مسیر عمل به دین و  در راه آزادی ایران را دیدند به صحنه آمدند و تا امروز و در آستانه ۴۳ سالگی انقلاب اسلامی،‌ کار زار پر خطر حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب را ترک نکردند.

اقدام و عمل عالمانه و خالصانه امام امت و تاکید آن شخصیت الهی بر ضرورت ادای تکلیف در مواجهه با ستم های بی شمار حکام و عمال پهلوی و انگشت اشاره ی آن فقیه اسلام شناس به سوی شیطان بزرگ و دنیای استکباری دیکته شده توسط ایالات متحده آمریکا،‌ چنان بینشی در آحاد ملت بزرگ ایران آفرید که حاضر شدند انواع و اقسام فداکاری های حیرت آمیزی را در راه پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ و حراست از این نعمت از خود بروز دهند؛ اما شخصیت‌ها درباره انقلاب و ۲۲ بهمن چه می‌گویند؟

مردم؛ دست برتر نظام اسلامی برابر دشمنان

نجفعلی انتظاری، دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سمنان با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: امروز، قدرت اصلی ایران اسلامی و دست برتر نظام در برابر دشمنان مستکبر و مادی گرای انقلاب، دل های شیفته و اعتقاد راسخی است که یک ملت عزتمند، با ایمان و دوستدار ایران، به مدد آن و با وجود مشکلات و کارشکنی های فراوان در راه کسب استقلال کامل، مبارزه با بیگانه پرستی، تحقق عدالت، نفی و دفع جریان نفاق، جنگ با فقر و فساد و تبعیض گام برداشته است.

وی بیان کرد: این خط نورانی همچنان ادامه دارد و شعارهای پرحکمت مردم و خواست آن ها با هدایت هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به اهداف عالیه خود نزدیک می شود.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان سمنان اضافه کرد: امروزه ملت و نظام ما بیشتر آماج حملات شوم دشمنان خبیث خارجی قرار گرفته است. از به راه انداختن جنگ‌های رسانه‌ای و فرهنگی تا ترور بزرگان و میدان‌داران عرصه‌های حیاتی انقلاب اسلامی؛ غافل از اینکه به گفته معمارکبیر انقلاب اسلامی: «ما را بکشید، زنده‌تر می‌شویم» و تجلی این سخن حکیمانه در تشییع باشکوه و میلیونی سردار سلیمانی نمودار شد.

رژیمی فقط سیاهی و تباهی

علی‌رضا عموزاده، کارشناس ‌ارشد مسائل سیاسی هم در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در سمنان می‌گوید: از هر منظری که به رژیم منحوس پهلوی بنگرید، چیزی از حکومت آنها به دست نمی‌آید و سراسر این رژیم، سیاهی و تباهی است.

وی افزود: پهلوی اول و دوم بخشی از سرزمین ما را به افغانستان، بخشی به ترکیه و … بخشیدند و و نتوانستند تمامیت ارضی ایران را حفظ کنند.

این کارشناس ‌ارشد مسائل سیاسی گفت: آنها بحرین را دختری می‌دانستند که بزرگ شده است و باید آن را شوهر داد(!) و تمام کسانی که حامی تمامیت ارضی ایران بودند، نمی‌توانستند بپذیرند چنین حکومتی در ایران بر سر کار باشد.

عموزاد بیان کرد: پهلوی ایران را نابود کرد و در تمام شاخص‌ها سبب عقب‌ماندگی کشورمان شد؛ عقب‌ماندگی چند ساله ایران در دوران پهلوی اول و دوم صورت گرفت و وادادگی آنها به غربی‌ها و آمریکایی‌ها باعث شد کشور از شرایط توسعه عقب بماند.

وی افزود: خود شاه پهلوی اعتراف می‌کند که آمریکا او را همچون یک دستمال استفاده‌شده دور انداخته است؛ محمدرضا پهلوی می‌گوید ما برای آمریکا همه کار کردیم، ولی آمریکایی‌ها برای ما هیچ کاری نکردند و وقتی به آنها نیاز داشتیم، هیچ کس به کمک ما نیامد.

کارشناس ‌ارشد مسائل سیاسی بیان کرد: از آمدن رژیم پهلوی تا تداوم آن همه نشانگر وابستگی و وادادگی حکومت پهلوی به استبداد غربی است.

عموزاده افزود: مردم در دوران پهلوی در محرومیت و سختی بودند و انقلاب اسلامی سعی کرد به آنها توجه کند.

وی تصریح کرد: رژیم پهلوی از هر زاویه‌ای که به آن نگاه کنید، سیاهی و تباهی است و ملت راهی جز انقلاب اسلامی نداشتند و به میدان آمدند و رژیم طاغوت را کنار زدند.


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا