سیاسی

در قانون حجاب و عفاف گفته شده می‌گیریم، می‌بندیم و جریمه می‌کنیم /فیلترینگ با روح و روان مردم بازی می‌کند

در قانون حجاب و عفاف گفته شده می‌گیریم، می‌بندیم و جریمه می‌کنیم /فیلترینگ با روح و روان مردم بازی می‌کند

جلیل رشیدی کوچی گفت: اجرای قانون حجاب و عفاف نارضایتی عمومی را افزایش می‌دهد. تقریبا دائم در آن گفته شده می‌گیریم، می‌بندیم و جریمه می‌کنیم ولی اصلا نگفته‌ایم کجا تشویق، ترغیب، حمایت و هدایت می‌کنیم.

بخش‌های مهم گفت‌وگوی او را در ادامه می‌خوانید:‌

*باورم بر این است که دولت در زمینه اقتصادی باید قوی‌تر عمل کند. ما مردم به شدت نجیبی داریم ولی این بدین معنا نیست که هرکاری دولت انجام دهد مردم هم پشت آن خواهند بود.

زلزله تصویب قانون حجاب و عفاف در مجلس /مردم را به لج‌بازی وادار می‌کنید

*فیلترینگ با روح و روان مردم دارد بازی می‌کند. قرار بر این بود که پس از آرام شدن فضا فیلترینگ برداشته شود ولی روز به روز دارد تقویت می‌شود یا ممنوعیت آیفون از جمله تصمیماتی است که متاسفانه اصل دولت آقای رئیسی را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

* می‌گویند تورم را کنترل کرده‌ایم ولی سفره‌های مردم چیز دیگری می‌گویند. قیمت اقلام مصرفی مردم بسیار بالا رفته و نمی‌توانیم بگوییم تورم را کنترل کرده‌ایم. چه اتفاقی برای مسکن افتاده است؟ از زمان دولت سیزدهم بهتر شده، ثابت مانده یا افزایش پیدا کرده است؟ اجاره‌بها هم که در اختیار دولت است و ظرفیت لازم برای کنترل دارد.

*معتقدم که در کنار تصمیمات کلان، تصمیمات خرد هم باید به نفع مردم انجام شود.

* اجرای قانون حجاب و عفاف نارضایتی عمومی را افزایش می دهد. تقریبا دائم در آن گفته شده می‌گیریم، می‌بندیم و جریمه می‌کنیم ولی اصلا نگفته‌ایم کجا تشویق، ترغیب، حمایت و هدایت می‌کنیم. این موارد داخلش نیست و این یکطرفه به قاضی رفتن است.بعید می‌دانم با جریمه کردن اتفاق خاصی بیفتد، ما باید قلب‌ها را همراه کنیم.

۲۷۲۲۰

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا