البرز

دسترسی آسان به شبکه دلیل اصلی سرقت برق

دسترسی آسان به شبکه دلیل اصلی سرقت برق

علی داداشی، رئیس اداره برق شهرستان فردیس، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص تاریکی و خاموشی چراغ های معابر، اظهار کرد: همچنان الزام روشن بودن چراغ های معابر به صورت یک در میان برای شریان های اصلی شهر وجود دارد و به همین دلیل با سوختن بعضی لامپ ها، معابر تاریک می شود. 

وی افزود: سرویس چراغ های قریشی جنوبی انجام شده و لامپ های بوستان ۲ هم به زودی روشن می شود.

این مقام مسؤول در خصوص تیرهای برق موجود در معبر، گفت: تیرهای برق جدید پس از استعلام از شهرداری در پیاده روی معابر نصب می شود. اما با توجه به تغییر طرح تفصیلی و تعریض خیابان ها، تیرهای برق در داخل سواره رو قرار می گیرند که جابجایی شبکه بر عهده شهرداری است و اداره برق نمی تواند در این خصوص دوباره هزینه کند. 

وی افزود: طی نشست اخیر با شهردار فردیس، قرار شد طرح های جابجایی تیرهای برق را به شهرداری ارائه کنیم تا در خصوص تیرهای معارض در سواره رو برنامه ریزی شود. 

داداشی در بخش دیگری از سخنانش به کاهش تلفات برق اشاره کرد و افزود: بیش از ۱۰ هزار ساعت احیای برق غیرمجاز توسط اداره برق فردیس انجام شده و کاهش تلفات نشان می دهد، بازرسی در سطح شهر و جمع آوری برق‌های غیرمجاز به صورت مستمر انجام می شود. 

وی اضافه کرد: هیچ مجوزی برای استفاده غیر مجاز از شبکه برق توسط دستفروشان و غیره وجود ندارد اما آسان بودن دسترسی به شبکه برق موجب استفاده غیرمجاز از برق معابر به ویژه توسط دستفروشان شده است.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا