سمنان

دستورالعمل‌های قرارگاه شهید سلیمانی در سراسر کشور اجرا می‌شود

دستورالعمل‌های قرارگاه شهید سلیمانی در سراسر کشور اجرا می‌شود

به گزارش یولن از سمنان، مسلم چشمی، رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور ظهر امروز در جلسه قرارگاه عملیاتی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با هدف مدیریت و کنترل کرونا در استان سمنان با حضور مدیران و مسؤولان کمیته‌های استانی و به‌صورت گفت‌وگوی تصویری با سایر شهرستان‌های استان در سالن جلسات شهید باقری سپاه استان سمنان، بر لزوم توجه به نقش هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی در کنترل کرونا تأکید کرد.

وی بیان کرد: هر کدام از اقشار بسیج، دستورالعمل‌های قرارگاه شهید سلیمانی را در دستور کار دارند و باید آن را در راه کنترل کرونا در سراسر کشور به کار گیرند..

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی، سمنان را از جمله استان‌های موفق در مهار بیماری کرونا دانست و افزود: سمنان از استان‌های پیشرو در مدیریت بیماری کرون است و استان الگو محسوب می‌شود و باید تجربیات این استان در کشور اجرایی شود.

سرهنگ علی خالقیان، معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان نیز در این نشست با اشاره به اقدامات جهادی سپاه و بسیج در مقابله با ویروس کرونا گفت: الگو قرار دادن تجربه موفق دفاع مقدس با وحدت و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان موجب شد تا مشکل تهیه ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده در روزهای ابتدایی شیوع بیماری کرونا با حضور جهادی اقشار مختلف مردم در کم‌ترین زمان ممکن برطرف شود.

وی تصریح کرد: حضور مؤثر پایگاه‌های مقاومت بسیج و طلاب جهادی و طرح لبیک و سفیران سلامت ازجمله اقدامات دیگر در حوزه مقابله با کرونا بود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: برگزاری رزمایش‌های مواسات و کمک‌های مؤمنانه در استان سمنان با محوریت دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان ازجمله اقدامات مؤثر و شاخص در این طرح است.

به همت بسیج جامعه پزشکی سپاه استان سمنان بیش از سه هزار مکمل تغذیه‌ای ویژه زنان باردار در مناطق محروم استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا