کهگیلویه و بویراحمد

دستور ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای بررسی موضوع خودسوزی فرزند شهید/ نماینده ویژه رئیس بنیاد شهید کشور به یاسوج اعزام شد

به گزارش یولن از یاسوج، صبح امروز خبری در فضای مجازی مبنی بر خودسوزی فرزند شهید جلوی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.

گفته می‌شود که او درخواست اشتغال داشته و خواهان بکارگیری در یکی از ادارات استان بود که بارها برای این موضوع درخواست داده بود. یکی از مسئولان بنیاد شهید می‌گفت بر اساس قانون ادارات دولتی با سهمیه خانواده شهدا و ایثارگران را در جذب نیروها لحاظ کنند که ادارات این موضوع را در نظر نمی‌گیرند و از ۱۷ دستگاه دولتی در این رابطه شکایت شده است.

دستور ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد برای بررسی موضوع خودسوزی فرزند شهید
سید علی احمد‌زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد در پی خودسوزی این فرزند شهدا در استان دستور رسیدگی دقیق موضوع و برخورد با خاطیان و سهل انگاران را صادر کرد.

وی ضمن ابراز نگرانی و ناراحتی از موضوع پیش آمده، اظهار داشت: فرزندان شهدا میراث ارزشمندی برای نظام و انقلاب هستند و صیانت از آنها دفاع از آرمان های شهدا و انقلاب است.
نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار آسیب‌شناسی و بررسی دقیق و در اسرع وقت در مورد دلایل این خودسوزی‌ شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تاکید کرد: پس از بررسی دقیق موضوع، در صورت بی توجهی به خانواده شهدا و ایثارگران با مقصران برخورد خواهد شد.
وی به مسئولان بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت جدی تذکر داد و گفت: بی توجهی به مطالبات و خواسته های خانواده شهدا به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.
استاندار خواستار ورود اداره کل بازرسی استان و دادستان مرکز استان و دیگر نهادهای مربوطه به قید فوریت در این خصوص شد و افزود: این مهم باید در اولویت بررسی باشد و نتیجه بررسی در اسرع وقت به استاندار گزارش شود.

توضیح مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در توضیح خبر خودسوزی 
سید منصور موسوی، مدیرکل بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد در توضیح خبر خودسوزی یک نفر در روبروی ساختمان بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تأیید این حادثه، اظهار داشت: یک نفر فرزند ایثارگر صبح امروز سه شنبه ساعت حدود ۹ به بنیاد شهید استان کهگیلویه و بویراحمد مراجعه می‌کند که مستقیم به پشت بام ساختمان اداره می‌رود تا خود را از پشت بام به پایین بیندازد که همکاران متوجه او می‌شوند و با صحبت کردن، او را آرام کرده و از این کار منصرف می‌کنند و مشکلش را جویا می‌شوند و می‌گوید مشکلم بیکاری است.

 وی اظهار کرد: همکاران به او قول می‌دهند که مشکلش حل می‌شود و می گویند اگر وام اشتغال و یا بلاعوض خواستید به شما می‌دهیم راضی می‌شود و از ساختمان بیرون می‌رود.
 موسوی تصریح کرد: نیم ساعت بعد بر می‌گردد و جلوی درب بنیاد شهید در خیابان اقدام به خودسوزی می‌کند.
موسوی خاطرنشان کرد: پس از این اقدام نگهبانان متوجه می‌شوند و اقدام به خاموش کردن آتش کرده و او را با اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل می کنند و هم اکنون این فرد تحت درمان بوده و بستری است.

اعزام نماینده ویژه رئیس بنیاد شهید کشور به یاسوج بعد از خودسوزی فرزند شهید

امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور ویژه‌ای را به منظور پیگیری سریع موضوع خودسوزی فرزند شهید در یاسوج صادر و نماینده ویژه‌ای نیز به این منظور به کهگیلویه و بویراحمد اعزام کرد.

انتهای پیام/۸۲۰۰۹


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا