بین الملل

دشمن را در هم شکستیم/ زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست

دشمن را در هم شکستیم/ زخمی شدن شماری از نظامیان صهیونیست

به نقل از فلسطین الیوم، مبارزان مقاومت فلسطین پس از یورش صهیونیست‌ها به اردوگاه نور شمس اقدام به مقابله با آنان کردند و در مسیر صهیونیست‌ها بمب‌هایی قوی منفجر کردند. وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که اسید جبعاوی و عبدالرحمان ابو دغش دو جوان فلسطینی در اردوگاه نور شمس به ضرب گلوله نظامیان اسرائیلی به شهادت رسیدند.

زخمی شدن یک نظامی اسرائیلی در اردوگاه نور شمس

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که یکی از نظامیان این رژیم در درگیری‌های مسلحانه بامداد امروز با مقاومت در اردوگاه نور شمس در طولکرم زخمی شده است.

بیانیه گردان طولکرم

گردان طولکرم وابسته به سرایا القدس هم از تفات و زخمی های نظامیان صهیونیست در جریان یورش این نظامیان به اردوگاه نور شمس و بلایی که بر سر این نظامیان آمده است، خبر داد.

در بیانیه گردان طولکرم آمده است: صفحه جدیدی از رشادت و جانفشانی از سوی رزمندگان گردان طولکرم رقم زده شد و ارتش دشمن خوار شد. ای مردم فلسطین، ای مردم شهر طولکرم و اردوگاه استوار آن نور شمس، دور جدیدی از نبرد و مقاومت و پایداری و جانفشانی تمام شد و دشمن را به چالش کشیدیم. ما از این نبرد به لطف پروردگار، سربلند، قوی تر و با عزمی راسخ تر خارج شدیم.

در این بیانیه آمده است: ما ضربات سنگینی به دشمن وارد کردیم که آغاز آن با کمین محکم و حجم آتش سنگین بود. رزمندگان ما مین های از قبل کارگذاشته شده در مسیر خودروهای نظامی اشغالگران در محله حاره المنشیه منفجر کردند که بر اثر آن خودروهای اشغالگران از کار افتاد و خسارات سنگینی به آنها وارد شد. بر اثر این حملات شماری از نظامیان صهیونیست زخمی شدند که جراحت برخی از آنها خطرناک است.

گردان طولکرم بیان کرد: رزمندگان ما طی ۵ ساعت درگیری و مقابله، بمب های زیادی را منفجر کردند و کمین های زیادی در مسیر نظامیان صهیونیست قرار دادند. دشمن تاوان حمله به اردوگاه عزیز ما را داد. رزمندگان ما با یاری خداوند در برخی محورها با نظامیان اشغالگر درگیر شدند از جمله محورهای المحجر، خیابان اصلی المنشیه، ورودی اردوگاه و اطراف جبل النصر. رزمندگان ما حماسه بزرگی در برابر دشمن خلق کردند و شمار از نظامیان دشمن را کشته و برخی دیگر را زخمی کردند. ما تلاش ارتش اشغالگر برای نجات نیروهای محاصره شده خود در محله المنشیه را ناکام گذاشتیم و با بارانی از گلوله و بمب ها و مواد منفجره به آنها حمله کردیم.

در این بیانیه آمده است: ما در گردان طولکرم تاکید می کنیم که اولاً، آین نبرد که نیروهای ما رقم زدند در راستای وفاداری به ملت و ساکنان وفادار اردوگاه نور شمس است که در دفاع از مقاومت سنگ تمام گذاشتند.

در ثانی: ما در گردان های القدس – تیپ طولکرم، نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی را برای افشای تعداد کشته ها و مجروحان و آنچه بر سر نظامیانش در محله المنشیه و دیگر محورها آمده است به چالش می کشیم و حوادث میدانی گویا ماجراست.

ثالثاً، مبارزان ما در بهترین وضعیت خود به سر می برند و روحیه آنها عالی است. آنچه دشمن دید همان چیزی است که رزمندگان سرایا القدس برای این دشمن آماده کرده بودند و تاکید می کنیم که دشمن در محاسبات خود برای یورش بعدی تجدید نظر می کند و می داند که ورودش به اردوگاه تاوان بسیار سختی برایش به همراه خواهد داشت.

چهارم، ما تاکید می کنیم که عملیات دشمن شکست خورد زیرا هدفش کشتن و اسیر کردن تعدادی از ررزمندگان ما بود که در این نبرد قهرمانانه شرکت کردند.

پنجم، در این نبرد اسید جبعاوی ۲۳ ساله و عبدالرحمن ابودغمش ۳۲ ساله به فیض شهادت نائل آمدند.

ششم، ما با زیاد النخاله ابوطارق فرمانده جهاد اسلامی، ساکنان طولکرم و اردوگاه استوار آن نور شمس تجدید عهد می کنیم. جهاد ما ادامه دارد و سلاح ما در همه عرصه ها مشروع است.

۳۱۰۳۱۰

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا