کرمان

دعوت امام جمعه رفسنجان از مردم برای تزریق «واکسن کرونا»

به گزارش یولن از رفسنجان، حجت‌الاسلام اصغر عسکری امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر رفسنجان با گرامیداشت هفته اولیاء و مربیان و اهمیت موضوع تعلیم و تربیت و جایگاه آن اظهار کرد: واگذارکردن این امر مهم فقط به مدرسه و آموزش و پرورش کفایت نمی‌کند، اولیاء و مربیان باید دست‌به‌دست هم دهند و تلاش کنند که دانش‌آموزان به کمال مطلوب برسند.

امام جمعه رفسنجان واکسیناسیون را ضروری دانست و گفت: علی‌رغم اینکه واکسن به وفور است و شبانه‌روز کار می‌شود، اما برخی سرباز می‌زنند یا مخالفت می‌کنند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان امروز مدیران آینده این کشور هستند، ادامه داد: دشمنان برای سرگرمی و انحراف دانش‌آموزان برنامه دارند، ما هم باید برنامه داشته باشیم، جامعه هدف اول دشمن همین قشر و سرمایه‌های آینده هستند. سعی کنید وقت آنها به بطالت نگذرد.

حجت‌الاسلام عسکری با اشاره به اوضاع منطقه تصریح کرد: بیست سال آمریکایی‌ها در افغانستان جا خوش کردند و در عراق هم؛ جهان اسلام دچار این محنت‌هاست و راه برون‌رفت وحدت و همدلی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز کرد: سلامتی یک سرمایه است، برای تامین و حفظ سلامتی نیاز به ورزش داریم، ورزش باید در برنامه زندگی همه باشد و از همه خیران تقاضا می‌کنم تا بسترهای لازم را برای ورزش‌های همگانی فراهم کنند.

حجت‌الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: ورزش در جامعه ما دچار افراط و تفریط شده است، یک عده ورزش را ارزش می‌دانند و یک عده ورزش را بازی و سرگرمی و لهو و لعب می‌دانند.ورزش ضرورت زندگی است؛ همچون آب، غذا و اکسیژن، در جهت سلامت جسم و روح و پیشگیری از بسیاری از ناهنجاری‌ها لازم است.

امام جمعه رفسنجان متذکر شد: در رفسنجان نیاز به مسجد نداریم؛ اما نیاز به سالن‌های ورزشی و کتابخانه داریم که خیران در این زمینه‌ها هم ورود کنند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا