اخبار ورزشی

دلیل جنجالی ستاره آفریقایی برای انتقال به آرسنال

به گزارش یولن، پیر امریک اوبامیانگ با گلزنی‌های خود به یکی از مهره‌های اصلی آرسنال لقب گرفته است. او که از سال ۲۰۲۰ بازوبند کاپیتانی توپچی‌ها را به بازو بسته در اظهارنظری جنجالی عنوان کرد که یک روز تصمیم داشته به تیم تاتنهام بپیوندد.

آرسنال و تاتنهام که هر دو در شمال لندن قرار دارند، دشمنی تاریخی با هم داشته و بازی آنها جزو دربی‌های معروف و کلاسیک فوتبال شناخته می‌شود. بازیکنی اگر در یک تیم بازی کند، نمی‌تواند تا آخر عمر برای رقیب بازی کند و اگر این اتفاق افتد با واکنش شدید طرفداران روبه‌رو خواهد شد.

سال ۲۰۰۱ ، «سول کمپل» پس از ۹ سال  بازی برای اسپرز، به طور مستقیم راهی آرسنال شد تا برای آرسن ونگر بازی کند. به همین علت در اولین دربی شمال لندن،‌ طرفداران تاتنهام به این ستاره انگلیسی به شدت واکنش نشان دادند و از او به عنوان «خائن» پذیرایی کردند.


طرفداران تاتنهام با پیراهن ۲۳ کمپل و شعار خائن به ورزشگاه آمدند


توهین طرفداران تاتنهام به کمپل در جریان مسابقه

اوبامیانگ در خصوص رفتن به تاتنهام پیش از رسیدن به آرسنال به اسکای اسپورت گفت: شما نباید این سوال در اینجا بپرسید. اگر این سوال را می‌پرسید، جوابش را خواهید دانست. اینکه من هیچ وقت به تاتنهام نخواهم رفت و در آرسنال بازنشسته خواهم شد.

وی ادامه داد: چندین سال گذشته بود که من تصمیم داشتم به آرسنال بپیوندم. فکر کنم در سن اتین فرانسه بودم یا اوایل حضورم در دورتموند بود. به این باشگاه آمدم و به ورزشگاه «وایت هارت لین» قدم گذاشتم. آنها پس از این دیدار دیگر با من تماس نگرفتند و من با خودم شرط کردم که به تیم رقیب آنها بروم.


گلزنی اوبامیانگ در دربی شمال لندن مقابل تاتنهام

اوبامیانگ گفت: با خودم گفتم نگران رفتار آنها نباش. این مسئله برای من انگیزه‌ای شد تا به آرسنال بپیوندم و مقابل آنها گلزنی کنم.

ستاره گابن، در ۵ فصل ۱۵۹ بازی برای آرسنال انجام داده و توانسته ۹۲ گل به ثمر رساند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا