بین الملل

دمشق: اقدامات اسرائیل در قدس اشغالی، جنایت جنگی است

دمشق: اقدامات اسرائیل در قدس اشغالی، جنایت جنگی است

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، دمشق از کشورهای جهان و سازمان‌های بین‌المللی و بشردوستانه خواست فوراً برای ممانعت از اصرار رژیم صهیونیستی در کشتار و آزار فلسطینیان و سلب حقوق آنها اقدام کنند.

به نوشته خبرگزاری دولتی سوریه (سانا)، وزارت امور خارجه سوریه در واکنش به حملات نظامیان صهیونیست به فلسطینیان قدس و کرانه باختری طی دو روز اخیر در بیانیه‌ای اعلام کرد: ادامه اقدامات وحشیانه اسرائیل در مصادره اراضی فلسطینی‌ها، تخریب منازل و بیرون راندن فلسطینی‌ها از خانه‌هایشان اقدامی غیرقانونی است و منجر به تشدید تنش در منطقه به طور کلی و  سرزمین‌های فلسطینی به طور ویژه می‌شود.

در این بیانیه آمده اسـت: دستورات صادر شده از سوی مقامات اشغالگر اسرائیل مبنی بر آواره ساختن شهروندان فلسطینی و تخلیه اموال آنها در محله الشیخ جراح قدس اشغالی، جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت و نقض آشکار قوانین بین المللی و حقوق بشردوستانه بین المللی است.

این وزارتخانه اعلام کرد که سوریه از همه کشورهای جهان و سازمان‌های بین‌المللی و بشردوستانه می‌خواهد که فوراً برای توقف این اقدامات اسرائیل و جلوگیری از اصرار اسرائیل در کشتار، آزار و اذیت و سلب حقوق فلسطینیان تلاش کنند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا