فرهنگ و هنر

دهمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت شنبه به کار خود پایان می‌دهد

دهمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت شنبه به کار خود پایان می‌دهد

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت یولن، دهمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت با هدف حفظ و پاسداشت از این میراث گرانقدر و به همت جامعه ایمانی مشعر برگزار شد. در این دوره از سوگواره پس از اعلام فراخوان و رسیدن آثار ارسالی در بخش‌های عکس و پوستر داوری‌ها انجام شد. 

 داوری دهمین سوگواره عاشورایی عکس هیأت

جلسه داوری دهمین سوگواره عاشورایی عکس هیأت آبان‌ماه امسال با حضور سیدعباس میرهاشمی، فرهاد سلیمانی و مهدی طاهری در مجموعه یادمان شهدای انقلاب (سرچشمه) تهران برگزار شد. بیش از ۴۳۰۰ اثر به دهمین سوگواره عاشورایی عکس هیأت رسیده بود که از این آثار ۲۲۱ اثر به کتاب دهمین سوگواره عاشورایی عکس هیأت راه یافتند.

هیأت داوران پس از بررسی آثار ۱۱ مجموعه عکس را در بخش مجموعه عکس دوربین دیجیتال از ۹ هنرمند، ۸۲ اثر را در بخش تک عکس دوربین دیجیتال از ۳۵ هنرمند، ۲۱ اثر را در بخش تک عکس تلفن همراه از ۱۱ هنرمند، ۱۳ اثر را در بخش جمع‌آوری عکس‌های قدیمی و کهن از ۴ نفر، برای چاپ در کتاب دهمین سوگواره عاشورایی عکس هیأت انتخاب کردند.

دهمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت شنبه به کار خود پایان می‌دهد

جلسه داوری دهمین سوگواره عاشورایی پوستر هیأت

جلسه داوری دهمین سوگواره عاشورایی پوستر هیأت نیز همزمان با آبان ۱۴۰۰ با حضور مجتبی مجلسی، محمدصابر شیخ رضایی و علی رضا حصارکی در مجموعه یادمان شهدای ۷ تیر سرچشمه تهران به همت هنر هیأت برگزار شد. در مجموع بیش از ۷۰۰ اثر به دبیرخانه این دوره از سوگواره پوستر هیأت ارسال شد که در بخش پوستر اعلان هیأت ۲۲۹ اثر، در بخش پوستر شیعی ۲۷۰ اثر، در بخش حروف نگاری زیارت جامعه کبیره ۱۲۳ اثر و در بخش تصویرسازی روضه‌های خانگی ۸۵ اثر رتبه برتر را دریافت کردند.

هیأت داوران پس از بررسی آثار، ۶۰ اثر در بخش پوستر اعلان هیأت، ۱۰ اثر در بخش پوستر شیعی، ۳۰ اثر در بخش حروف‌نگاری و ۴۱ اثر را در بخش روضه خانگی برای چاپ در کتاب دهمین سوگواره عاشورایی پوستر هیأت انتخاب کردند.

مراسم اختتامیه دهمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت شنبه ۲۱ اسفندماه مصادف با نهم شعبان با معرفی ۴۴ اثر برتر این دوره با حضور اساتید و داوران و برگزیدگان در مسجد مقدس جمکران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا