سلامت

دولت مشوق‌های ویژه‌ای برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته است

دولت مشوق‌های ویژه‌ای برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان در نظر گرفته است

به گزارش خبرنگار یولن، دکتر حمید رضا بنفشه روز سه شنبه در رویداد ملی سرمایه گذاری حوزه سلامت خراسان شمالی اظهار داشت: دولت سیزدهم معافیت های مالیاتی برای سرمایه گذاران شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته است و با این مشوق ها توسعه سلامت بهبود می یابد.

وی افزود: همچنین براساس سیاست های وزارت بهداشت یک درصد در آمدهای اختصاصی این وزارتخانه به طرح های پژوهشی فناورانه محصول محور اختصاص می‌یابد.

مدیرکل توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: جدای از این مشوق ها اگر برای طرح پژوهش محور سلامت در رویداد های ملی پژوهش کشور، سرمایه گذاری پیدا نشد با ارسال طرح خود به وزارت بهداشت و بعد از ارزیابی اولیه از حمایت های مالی این وزارتخانه بهره مند شوند.

وی گفت: دانشگاه های نسل چهارم ارزش آفرین هستند و در این مراکز علمی و آموزشی بر مسایل بومی جامعه و رفع مشکلات آن منطقه توجه می شود.

بنفشه اضافه کرد: سیاست وزارت بهداشت نیز حرکت در این مسیر است به گونه ای که با بهره گیری از ظرفیت های فناورانه هر منطقه مشکلات آن محل برطرف می شود.

وی با تاکید بر جذب سرمایه گذار در حوزه فناوری و دانش بنیان، بیان کرد: برگزاری این چنین رویدادهای بی تردید نقش موثری در خلق ایده ها نوآور و رفاه جامعه خواهد داشت.

رویداد ملی «تانا» سلامت از امروز ۲۴ آبان ماه سالجاری به مدت ۲ روز با هدف حمایت از کسب و کارهای نوآورانه و فناورانه حوزه سلامت و جذب سرمایه‌گذار به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در حال برگزاری است.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا