کرمان

دومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم «سرچشمه» به سرانجام رسید

دومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم «سرچشمه» به سرانجام رسید

به گزارش یولن از رفسنجان به نقل از روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، دومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم «سرچشمه» با موضوع حفظ سوره مبارکه «هود» و معارف و مفاهیم آیات این سوره براساس بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، به‌مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی توسط روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان با همکاری مؤسسه قرآنی مکتب‌القاسم برگزار شد.

در این مسابقه ملی قرآنی درمجموع ۳۳۸۶ نفر ثبت‌نام کردند و از این تعداد، ۲۶۵۶ نفر از ۳۱ استان کشور در مسابقه شرکت کردند که از بین استان‌ها، استان کرمان با یک‌هزار و ۳۷۲ نفر شرکت‌کننده، استان اصفهان با  ۳۸۹ نفر، تهران با ۲۴۹ نفر، خراسان رضوی با ۱۹۲ نفر، فارس با ۱۷۶ نفر و قم با ۱۵۸ نفر، بیشترین شرکت‌کننده را در این مسابقه داشتند.

گستره شرکت‌کنندگان در این مسابقه قرآنی به پهنه ایران عزیز اسلامی بود به نحوی که استان‌های یزد، خوزستان، آذربایجان شرقی، البرز، قزوین، مرکزی، خراسان جنوبی، مازندران، سیستان و بلوچستان، آذربایجان غربی، لرستان، همدان، بوشهر، گلستان، اردبیل، خراسان شمالی، کردستان، کرمانشاه، گیلان، ایلام، سمنان و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مسابقه شرکت‌کننده داشتند.

استقبال هم‌استانی‌ها نیز از این مسابقه بسیارخوب بود به نحوی که تقریبا از جای‌جای استان پهناور کرمان در این مسابقات شرکت کردند، که بیشترین آمار شرکت‌کننده مربوط به شهرستان رفسنجان با ۸۰۹ نفر و شهرستان کرمان با ۲۰۴ نفر بود. ضمن اینکه از شهرستان‌های انار، شهربابک، سیرجان، زرند، بافت، بم، کوهبنان، بردسیر، جیرفت، کهنوج، پاریز، راور، عنبرآباد، قلعه‌گنج و منوجان نیز در این رویداد قرآنی مشارکت داشتند.

دومین دوره مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم «سرچشمه» به سرانجام رسید

در مراسم اختتامیه مسابقه ملی حفظ و معارف قرآن کریم «سرچشمه» که به‌خاطر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با حضور حداقلی افراد برگزار و به‌صورت برخط در فضای مجازی پخش شد، حجت‌الاسلام کرمی‌نژاد مشاور فرهنگی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان، حجت‌الاسلام رمضانی مسئول مؤسسه قرآنی مکتب‌القاسم رفسنجان، روح‌الله ابوالهادی مدیر روابط‌عمومی و خدمات اجتماعی و مجتبی احمدی رئیس روابط‌عمومی مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و نماینده حراست مجتمع حضور داشتند.

اسامی برندگان در سایت https://sarcheshmeh.nicico.com قابل رؤیت است.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا