همدان

دوچرخه‌سواری نهاوند برای موفقیت در لیگ برتر نیاز به حمایت دارد

 سلیمان جوانمردی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار یولن در نهاوند اظهار کرد: شهرستان نهاوند یکی از قطب‌های دوچرخه‌سواری استان و کشور است که تاکنون در سطوح ملی و بین‌المللی قهرمانانی را مانند بهنام آرین و قیاسی معرفی کرده است.

وی افزود: با توجه به استعدادهای خوبی که در شهرستان وجود دارد سال گذشته تیم دوچرخه‌سواری نهاوند مرکب از ۶ رکابزن در لیگ کشوری حضور پیدا کرد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان نهاوند با بیان اینکه این تیم حضور موفقیت‌آمیزی را در لیگ سال جاری داشت افزود: تیم شهرستان نهاوند در قالب تیم ۶ نفره و با مربیگری محمد سیفی و سرپرستی حمیدرضاقیاسی در این مرحله حضور داشتند که ضمن کسب رده هفتم، حضور خود را در فصل آتی این مسابقات تثبیت کردند. 

وی به آخرین رقابت این تیم در لیگ کشور اشاره کرده و افزود: در مرحله سوم و آخر از سری مسابقات لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور از  ۱۳ تا ۱۵ آبانماه سال جاری در شهر تبریز به مصاف رقبا رفتند که در این مرحله توانستند حضور خود را لیگ تداوم دهند.

جوانمردی با بیان اینکه بیان اینکه بیشترین هزینه‌های تیم در این دوره از مسابقات توسط محمد سیفی، حمید رضا قیاسی، مرتضی سلگی و سایر علاقمندان به دوچرخه‌سواری و خیرین پرداخت شده است گفت: اگرچه توانستیم در لیگ ماندگار شویم اما به منظور حضور مقتدرانه تیم در سال آینده و استفاده از ظرفیت کامل نفرات برای فصل آتی لیگ برتر کشور از مسئولین و خیرین ورزشی انتظار می‌رود حمایت ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا