سلامت

رئیس‌جمهور از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی درحال ساخت اسلامشهر بازدید کرد

رئیس‌جمهور از بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی درحال ساخت اسلامشهر بازدید کرد

به گزارش خبرنگار یولن، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر یک روزه خود به شهرستان اسلامشهر در جنوب غرب پایتخت از طرحی ۱۳ ساله که ناتمام مانده و با شروع دولت سیزدهم جانی تازه گرفته است، بازدید کرد.

۱۳ سال پیش عملیات اجرایی بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر آغاز شد، دولت‌ها آمدند و رفتند و امروز دولت مردمی وارث طرحی است که تنها ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

آیت الله رئیسی: سلامت مستقیم در سبد خانواده قرار می گیرد

رئیس جمهور در جریان بازدید از این طرح با بیان اینکه اقدام جهادی مسئولان برای تسریع در تکمیل این پروژه عظیم بسیار ارزشمند است و قطعا مردم نیز قدردان آن خواهند بود، خاطرنشان کرد: سلامت از جمله خدماتی است که مستقیم در سبد خانواده قرار می‌گیرد و قطعا تکمیل این طرح  و رفع نیاز مردم به خدمات درمانی اقدامی شایسته و ارزشمند خواهد بود.

دکتر رئیسی با تاکید بر لزوم بهره گیری حداکثری از توان نیروهای بومی برای تامین کادر بیمارستان تاکید کرد: نزدیکی این طرح عظیم بیمارستانی به فرودگاه امام خمینی (ره) می تواند در گردشگری سلامت هم مورد استفاده قرار بگیرد که امیدواریم با سرعت مناسب به نتیجه برسد و نیاز مردم این شهرستان به خدمات درمانی را تا حد زیادی مرتفع کند.

وزیر بهداشت: بیمارستان سال آینده افتتاح می شود

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهریور امسال به این طرح سر زد و از افتتاح فاز اول بیمارستان اسلامشهر در ۲۲ بهمن امسال خبر داده بود.

بهرام عین اللهی در جریان این بازدید به خبرنگاران گفت که این بیمارستان زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تهران است و بهترین پزشکان و متخصصان این دانشگاه به بیمارستان اسلامشهر خواهند آمد.

استفاده نشود / بازدید رئیس جمهور از بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابی درحال ساخت اسلامشهر/

وی این را هم گفت که سه ماه پیش هم از این بیمارستان بازدید کردیم و اکنون مراحل تکمیل این بیمارستان پیشرفت خوبی دارد  و تلاش می کنیم تا پایان سال اورژانس و درمانگاه‌های آن مهیای حضور مردم شود.

عین اللهی همچنین خبر داد که بیمارستان سال آینده بهره‌برداری خواهد شد.

وزیر بهداشت معتقد است: بهره‌برداری از این بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی بخش عمده ای از مشکلات درمانی مردم اسلامشهر را برطرف خواهد کرد.

همچنین حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر نیز در این باره گفت: با توجه به واقع شدن این بیمارستان در ۱۵ کیلومتری فرودگاه امام (ره) این بیمارستان باید به عنوان منطقه گردشگری سلامت دیده شود که این مسئله با جدیت پیگیری می‌شود.

حالا رئیس جمهور مردمی پنجشنبه سوم آذر به اسلامشهر آمده است تا در جریان تکمیل و تجهیز این بیمارستان قرار گیرد؛ البته افتتاح این بیمارستان تنها خدمت دولت سیزدهم به مردم نیست و در اجرای برنامه‌های عدالت محور و محرومیت زدایی از مناطق جنوب استان تهران، چندی پیش بیمارستان ملارد و بیمارستان فیروزآبادی شهرری نیز افتتاح شد.

اسلامشهر با ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب پایتخت قرار گرفته است.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا