کرمان

راه‌اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهر کرمان به‌مناسبت میلاد منجی(عج)

راه‌اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهر کرمان به‌مناسبت میلاد منجی(عج)

به گزارش یولن از کرمان، حسین انجم‌شعاع صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: همه ادیان به‌نحوی معتقد به منجی هستند و معتقدند یک منجی خواهد آمد.

وی بیان داشت: اعتقادات شیعه درباره منجی کاملا روشن، واضح و مبرهن است و معتقدیم منجی ظهور می‌کند و با تبعیض و ظلم مبارزه کرده و دنیا را پر از عدل و داد می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ادامه داد: آمادگی برای ظهور حائز اهمیت است و باید برای ظهور امام عصر(عج) آماده باشیم و افرادی این آمادگی را دارند که از امتحان به خوبی بیرون آمده باشند.

انجم‌شعاع تصریح کرد: ان‌شاءالله انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است و جامعه ما و افراد جامعه باید مهدوی شوند و همدلی یکی از جلوه‌های جامعه مهدوی است تا به فکر یکدیگر باشیم و برای رفع مشکلات یکدیگر تلاش کنیم.

وی از نذر همدلی و کمک‌های مومنانه برای افراد نیازمند سخن به میان آورد و این طرح‌ها را مهم و کاربردی خواند و بر ترویج فرهنگ مهدوی تاکید کرد.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای رسانه است و دشمنان در فضای مجازی بر علیه ائمه اطهار(ع) تبلیغ می‌کنند، خواستار ترویج فرهنگ مهدوی و مسأله انتظار از سوی رسانه‌ها شد.

وی در ادامه سخنان خود به توضیح درباره فرد، خانواده و جامعه مهدوی پرداخت و دعای وارده از امام زمان(عج) در مفاتیح را در این زمینه معرفی کرد و ابراز داشت: اطاعت از خدا، دوری از گناه،‌ صداقت و درستی، شناخت حلال و حرام الهی، هدایت و استقامت، دانش و بینش، دوری از خیانت و ناپاکی، گوش ندادن به غیبت و حرف‌های بیهوده را باید مورد توجه قرار دهیم.

این مسؤول اضافه کرد: ترویج و تبلیغ فرهنگ مهدویت موجب امیدافزایی می‌شود و همه ما باید در این زمینه کار کنیم و شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان برنامه‌هایی را در بخش‌های میدانی و جشن و برنامه‌های محتوایی پیش‌بینی کرده است.

انجم‌شعاع اظهار داشت: جشن نیمه شعبان در مساجد، محلات و هیئت‌ها برگزار می‌شود و جشن‌های ویژه در مهدیه صاحب‌الزمان (عج)، اجتماع مردمی در گلزار شهدا ساعت ۹ شب، اجتماع مهدویون در گلزار شهدا ساعت ۱۵ عصر، راه‌اندازی کاروان‌های شادی در سطح شهر کرمان به‌مدت سه روز، نورافشانی در بیش از ۵۰ نقطه شهر کرمان همراه با پخش دعای سلامتی امام زمان(عج)، جشن میلاد نور در سالن فجر، جشن نیمه شعبان در جوار مرقد شهید گمنام در محل پارک مادر، احیای شب نیمه شعبان در تکایا، مرقد شهید گمنام پارک مادر و … از دیگر برنامه‌هاست.‌

وی از برگزاری مسابقات در دستگاه‌های اجرایی، استفاده از فضای مجازی، جشنواره خانواده مهدوی و تبلیغات و فضاسازی به‌مناسبت نیمه شعبان خبر داد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۹/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا