خراسان جنوبی

راه‌اندازی بازارچه مرزی «نهبندان» گامی مؤثر در اشتغال مرزنشینان

به گزارش خبرگزاری یولن از نهبندان، مجید بیکی صبح امروز در کارگروه اشتغال شهرستان، با بیان اینکه خروجی بسیاری از جلسات و اقداماتی که انجام می‌شود ارتباط مستقیمی با موضوع اشتغال دارد و همه به دنبال ایجاد اشتغال هستیم، اظهار داشت: هر چه بتوانیم به سمت اشتغال پایدار برویم موفقیت و توفیق در ایجاد شغل بهتر و مشهودتر خواهد بود.

فرماندار نهبندان تصریح کرد: برای رسیدن به موفقیت و ایجاد اشتغال پایدار در شهرستان نیاز به وحدت و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی است همچنین دستگاه‌های ناظر نیز باید متناسب با وضعیت موجود و شرایطی محیطی ورود کنند.

بیکی افزود: بازارچه دوکوهانه در سال ۱۳۷۲ راه‌اندازی شده و در گذشته علاوه بر صادرات و واردات کالا بیشتر در زمینه واردات دام زنده از کشور افغانستان فعالیت داشته است.

وی بیان داشت: راه‌اندازی بازارچه مرزی دوکوهانه به اشتغال منطقه به ویژه مرزنشینان کمک ویژه خواهد کرد لذا افرادی که به عنوان غرفه‌دار فعالیت خواهند کرد باید ساماندهی شوند.

فرماندار نهبندان با اشاره به فراهم شدن زیرساخت‌ها برای بازگشایی بازارچه مرزی دوکوهانه، اعلام کرد: ۶۰ نفر برای در اختیار گرفتن غرفه‌های بازارچه دوکوهانه آماده هستند و به‌زودی این بازارچه بازگشایی خواهد شد.

بیکی خاطرنشان کرد: برای انجام صادرات از دوکوهانه هماهنگی‌های لازم انجام شده و سیاست دولت برای بازگشایی بازارچه‌های مرزی، تقویت تجارت با کشور‌های همسایه است.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ح/ی


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا