سبک زندگی

راه‌های نو کردن مبل‌ و میز کهنه

تغییر دکوراسیون در خانه کار سختی است. از طرفی هزینه‌های بالا در این روزها کار را سخت کرده است و از طرفی ممکن است خاطره‌های خود شما با وسیله‌های خانه‌تان مانع تغییر آن شوند و نتوانید به راحتی از آنچه دوست دارید دل بکنید اما بخواهید که تغییری در خانه و زندگیتان بدهید. مبلمان از جمله این وسیله‌ها است. به همین دلیل‌ها ادامه مطلب را بخوانید تا بدانید چگونه می‌توانید هزینه نکنید، خاطره‌هایتان را نگه دارید و هم زمان مبلمان و میز کهنه و قدیمی‌تان را نگه دارید.

راه‌های نو کردن مبل‌ و میز کهنه

کوسن و کاور

تغییر کوسن‌ها و یا بالشتک‌های رومبلی تا حد زیادی ظاهر مبلمان را تغییر می‌دهد.این کار قطعاً ارزان‌تر از خرید یک ست جدید مبلمان است. با این روش تغییرات بسیارسریع و ارزان تمام می‌شود. در بازار رنگ‌های مختلف کوسن و بالشتک‌ در اندازه‌های مختلف وجود دارد و می‌توانید با توجه به سایز و رنگ دکوراسیون آنها را انتخاب کنید. علاوه بر کوسن می‌توانید از کاور برای مبل استفاده کنید و کهنه‌گی آن را بپوشانید.

تغییر پایه مبل

 اما ممکن است کهنه‌گی مبل شما زیاد باشد و با تغییر کوسن به نتیجه دلخواه نرسید. به همین دلیل بهتر است کارهای دیگر نیز انجام دهید. تعویض پایه‌های مبل و یا حتی میز وسط و میزهای عسلی اینجاست که به کمک شما می‌آید. اگر پایه‌های مبلتان قابلیت تعویض نداشتند، برای نو کردن مبل کهنه می‌توانید پایه‌ها را رنگ بزنید. از رنگ هایی استفاده کنید که نیازی به زیرسازی نداشته باشد و به راحتی بتوانید درخانه آن را رنگ کنید.

راه‌های نو کردن مبل‌ و میز کهنه

خلاق باشید

برای نو کردن میز کافی است کمی خلاق باشید . دم دستی‌ترین راه این است که میز را دوباره رنگ کنید تا خش‌ها و رنگ‌ رفتگی‌های را بپوشانید اما اگر کمی خلاق باشید ایده‌های بهتری هم وجود دارد. یک ایده خلاقانه‎ی دیگر برای نو کردن میزهای قدیمی استفاده از عکس هاست. شما می توانید عکسهای مورد علاقه تان را به شکل هنرمندانه ای روی سطح میز بچسبانید. همچنین می توانید میزتان را با رنگ سفید رنگ آمیزی و عکس هایتان را هم رنگی چاپ کنید، سپس با استفاده از لاک الکل می توانید دوام و استحکام بیشتری به سطح میز خود بدهید و ماندگاری آن را بالاتر ببرید.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا