البرز

راه اندازی ۲۴ نوروزگاه در استان البرز

راه اندازی ۲۴ نوروزگاه در استان البرز

فریدون محمدی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، با اشاره به آغاز کار ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی، گفت: با برگزاری آئین پیشواز از میهمانان نوروزی بعد از گذشت دو سال از شیوع بیماری کرونا را مدیون زحمات و تلاش‌های مدافعان سلامت هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان البرز، با اشاره به مصادف شدن اعیاد شعبانیه با سال جدید باستانی، افزود: سالی که با اعیاد شعبانیه آغاز شده و با عید فطر به پایان می‌رسد بهار درمیانه بهار است و چهره‌های درخشان و مصمم تمام اعضای ستاد خدمات سفر که امروز به دستور استاندار برای خدمت‌رسانی مطلوب به مسافران و میهمانان نوروزی دورهم جمع شده‌اند نویدبخش این سال نکوست.

وی از استقرار ۲۲ پایگاه اطلاع‌رسانی در سرتاسر استان متشکل از اورژانس، هلال‌احمر، شهرداری، نیروی‌انتظامی و غیره خبر داد و اظهار کرد: بیش از یک صد نوع اقلام تبلیغاتی با تیراژ بالا در قالب نقشه‌های‌ راهنمای گردشگری برای ارائه به مسافران و گردشگران نوروزی چاپ و توزیع شده است.

محمدی تصریح کرد: ۹ بازارچه صنایع‌دستی و ۲۴ نوروزگاه در سطح استان البرز برپاشده است، از این تعداد دو نوروزگاه در کاخ مروارید و پارک ایران کوچک شهر کرج راه‌اندازی شده است.

محمدی برپایی ۳۵ سفره هفت‌سین به همت شهرداری، ۱۴ پایگاه هلال‌احمر، ۲۸ ایستگاه سلامت نوروزی، ۱۰ ایستگاه راهداری و ۲۱ پایگاه امداد و آتش‌نشانی را از دیگر اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر استان البرز عنوان کرد.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا