کرمان

ربیعی: فردا بازی بسیار مهمی داریم/حضور تماشاگران انرژی مضاعف به تیم می‌دهد

ربیعی: فردا بازی بسیار مهمی داریم/حضور تماشاگران انرژی مضاعف به تیم می‌دهد

به گزارش یولن از رفسنجان، محمد ربیعی سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان امشب در نشست خبری قبل از بازی با فجر سپاسی شیراز اظهار کرد: عید سعید فطر را به تمامی عزیزان تبریک می‌گویم به تیم فجر سپاسی خیر مقدم می‌گویم و حضورشان در شهر رفسنجان و دوست خوبم مجتبی سرآسیایی عزیز و  تشکر می‌کنم از تمامی عزیزان و کسانی که در این مدت به مجموعه باشگاه لطف داشتند و میدانم که هواداران‌مان هم برای بازی فردا بلیت خریداری کردند و بعد از بیش از دو سال می‌بینم‌شان و دلتنگ‌شان هستیم.

وی ادامه داد: فردا بازی بسیار مهمی داریم، برای باشگاه ما و شخص خودم سعی می‌کنیم در ۶ بازی باقی‌مانده تا پایان فصل فلسفه و ایده هایی که از لحاظ بازی که از اول فصل دنبال می‌کردیم فارغ از نتیجه  ادامه دهیم و آنچه که برایمان مهم است؛ بتوانیم کیفیت درستی از بازی ارائه دهیم.

ربیعی افزود: خیلی خوشحالم که هدایت تیم فجر سپاسی را یکی از همکاران بسیار خوبم در سال گذشته آقای سرآسیایی بر عهده دارد که هم برای من محترم و هم عزیز است و دوست بسیار خوبم هست و واقعا از صمیم قلبم برای آن تیم و شخص ایشان هم در ادامه راه آرزوی توفیق، بهروزی و سربلندی دارم.

وی خاطرنشان کرد: به هرحال ما از هفت یا هشت بازی از لیگ یک باقی مانده بود که فصل تمام شود متأسفانه به‌دلیل کرونا حضور مردم در ورزشگاه‌ها میسر نشد و یکی از حسرت‌های من حضور هوادار تیم مس رفسنجان در زمان صعود تیم به لیگ برتر و جشن قهرمانی این تیم بود. کل سال گذشته و ۲۴ هفته از امسال  را بدون تماشاگر بازی‌ها انجام شد.تیم مس سال گذشته در اولین سال حضورش جزو هشت تیم بود و امسال فعلا جزو ۵ تیم اول است. دوست داریم هواداران بیایند که موجب انرژی مضاعف برای بازیکنان خواهد شد.

ربیعی در پاسخ به سوالی در خصوص حمایت مسئولان شهرستان که اخیرا سر تمرینات تیم حضور پیدا کردند، تصریح کرد: تشکر می‌کنم از همه مسئولان قطع به یقین حضور این افراد در انگیزه و انرژی کلیه عوامل باشگاه و تیم تأثیرگذار است و این تیم متعلق به همین بزرگواران و مردم این شهر است و بسیار سپاسگزار مردم هستم به‌دلیل این ۲۰، ۲۵ روز اخیر که لطف بیش از اندازه‌ای به بنده داشتند و آن را کاملا حس کردم به‌عنوان شهروند افتخاری رفسنجان می‌گویم که بسیار دوست‌شان دارم.

وی متذکر شد: در بازی فردا شاهین توکلی را به‌دلیل چهارکارته بودن محروم داریم و مهدی ترکمان و یونس اکبرپور را به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا