کرمان

رحمتی: گل گهر روی یک اتفاق به گل رسید و ما باختیم/نقطه عطف بازی نگرفتن پنالتی آلومینیوم بود

رحمتی: گل گهر روی یک اتفاق به گل رسید و ما باختیم/نقطه عطف بازی نگرفتن پنالتی آلومینیوم بود

به گزارش یولن از سیرجان، مهدی رحمتی پس از شکست دو بر صفر آلومینیوم اراک مقابل گل گهر در نشست خبری اظهار داشت: در ابتدا از باشگاه گل گهر، کادرفنی اش و شخص امیر قلعه نویی که واقعا در ایم ۲ روزی که ما در سیرجان بودیم کمال همکاری و لطف را به ما داشتند تشکر می‌کنم. تمام امکاناتی که خودشان از آن استفاده می‌کردند مثل زمین تمرین در اختیار ما گذاشتند. ان‌شاءالله این اتفاق در فوتبال ما اپیدمی شود و همه به هم کمک کنیم تا اتفاقات خوبی بیفتد.

وی افزود: به تیم گل گهر و کادرفنی اش تبریک می‌گویم. بازی خیلی خوبی بود و تیم ما در نیمه اول فوتبال خیلی خوبی بازی کرد. در کل نیمه اول مالکیت توپ را داشتیم و وقتی هم مالک توپ نبودیم سعی کردیم روی دروازه گل گهر موقعیت گل ایجاد کنیم. تنها فرصت تیم حریف روی اشتباه خودمان بود. اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم، می‌توانستیم ۳-۲ گل بزنیم. به جز صحنه پنالتی واضح و صد در صدی که داور صلاح دانست آن را پنالتی نگیرد.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: گل گهر با تعویض‌هایی که در نیمه دوم انجام داد، بازی را در دست گرفت. ما هم ریسک کردیم و توانستیم به شرایط بازی بازگردیم. حریف در نیمه دوم بهتر از ما بازی کرد.  به عنوان فینالیست جام حذفی باید یاد بگیریم تیمی که در فوتبال ما صاحب شخصیت می‌شود و مردم جور دیگری به آن نگاه می‌کنند، مسئولیت بیشتری دارد. در تک صحنه‌ها اشتباه کردیم و با موقعیت‌های خیلی زیادی که خراب کردیم، مسبب این باخت شدیم.

 

رحمتی عنوان کرد: هرکس نتیجه بازی را ببیند، احساس می‌کند بد بازی کردیم و موقعیت نداشتیم اما عکس این موضوع اتفاق افتاد. موقعیت‌های خیلی زیادی داشتیم که باید از آنها استفاده می‌کردیم. باید این موضوع را یاد بگیریم تا در فوتبال اینگونه تنبیه نشویم. سطح کیفی باز خیلی بالا بود.  نزدیک ۶۰ دقیقه ما بازی کردیم و ۳۰ دقیقه گل گهر. هر دو تیم موقعیت‌های خیلی خوبی داشتند و به آنها تبریک می‌گویم. من و بازیکنانم باید خیلی بیشتر از این یاد بگیریم، بیشتر پیشرفت کنیم و نسبت به تیمی که در آن کار می‌کنیم ، شهری که در آن هستیم و لباسی که بر تن ما است باید بیشتر احساس  مسئولیت کنیم.

وی درمورد دلیل افت تیمش در نیمه دوم، توضیح داد: دلیل خاصی نداشت. تیم حریف سه تعویض کرد و در این شرایط تیمی که چنین کاری کرده، انگیزه مضاعفی می‌گیرد. پس از عوض شدن زمین بازی خط دفاعی ما مقداری از نیمکت دور شد و به دلیل زیاد شدن فاصله کمتر توانستیم با تیم ارتباط پیدا کنیم. پس از دو تعویض آلومینیوم، شرایط بازی ثابت شد. در همان لحظات گل گهر ۳-۲ موقعیت داشت که البته صد در صد نبود. گل گهر طبق روال بازی‌اش روی دروازه حریف توپ را ارسال کرده  موقعیت ایجاد می‌کند. از این طریق تیم مقابل را تحت فشار می‌گذارد. تمام نقاط ضعف و قوت گل گهر را آنالیز کرده بودیم و آمادگی کامل داشتیم. 

سرمربی آلومینیوم افزود: گل گهر روی یک اتفاق به گل رسید و شرایط فوتبالی جوری نبود که تیمی بر حریفش غالب باشد. البته اشکالی ندارد. باید یاد بگیریم و بیشتر تمرین کنیم تا پیشرفت کنیم.  البته پنالتی صد در صدی که داور در نیمه اول برای ما نگرفت، خیلی تاثیرگذار بود. نمی‌خواهم غر بزنم و اعتراضی داشته باشم ولی وقتی تیم جوانی که یک نیمه حریفش را تحت فشار گذاشته و موقعیت گل‌های زیادی ایجاد می‌کند، نگرفتن پنالتی‌اش می‌تواند یک نقطه عطف باشد. اگر یک بر صفر به رختکن می‌رفتیم شرایط بازی به کل تغییر می‌کرد. 

رحمتی ادامه داد: نمی‌گویم این اشتباه عمدی بود بلکه سهوی بود اما باید بیشتر دقت کنیم تا تیمی متضرر نشود.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا