تهران

رد ابطال انتخابات شورای قرچک تا ۷۲ ساعت تعیین تکلیف می‌شود

به گزارش خبرگزاری یولن از قرچک، بعد از برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا، هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاهای کشور و استان تهران پس از بررسی مدارک و مستندات دستگاه‌های نظارتی، امنیتی و قضایی شهرستان مبنی بر تخلف در انتخابات این شهر قرچک، ابطال انتخابات شهر قرچک را اعلام کرد که آگهی آن منتشر شد.

بر‌اساس قانون، تأیید صحت و یا ابطال انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بر عهده هیأت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی است که این مهم بر‌اساس تصمیمات قانونی صورت گرفت.

با پیگیری و شکایات منتخبین شورای اسلامی شهر قرچک در دیوان عدالت اداری، روز گذشته نامه ای از سوی این دیوان به وزارت کشور، استانداری و فرمانداری قرچک در خصوص رد ابطال، بررسی و تایید انتخابات ارسال شد است.

بهمن خطیبی فرماندار شهرستان قرچک در گفتگو با خبرگزاری یولن از قرچک در خصوص رای دیوان عدالت اداری مبنی بر رد ابطال انتخابات شورای اسلامی شهر قرچک، اظهار داشت: بحث بازگشت شورای اسلامی شهر قرچک توسط نامه ای به فرمانداری قرچک ارسال شده است و در حال بررسی هستیم.

وی بیان داشت: بعد از رسیدن نامه در حال استعلام گیری از دستگاه های نظارتی و استانداری هستیم و این موضوع در چند روز آینده تعیین تکلیف خواهد شد.

فرماندار شهرستان قرچک در پایان افزود: بعد از مشخص شدن استعلام مراجع نظارتی و استانداری که توسط فرمانداری صورت خواهد گرفت و سریعا مشخص شدن رد ابطال انتخابات رسما اعلام خواهیم کرد، بنده و همه همکاران در شورای تامین تابع قانون هستیم و بعد از نظر دهی قعطی رسما اعلام خواهیم کرد که آیا شورای اسلامی شهر قرچک می توانند فعالیت خود را آغاز کنند یا خیر؟

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا