سمنان

رسیدگی به مطالبات عشایر استان سمنان؛ در دستور کار

رسیدگی به مطالبات عشایر استان سمنان؛ در دستور کار

به گزارش یولن از سمنان، سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان بعدازظهر امروز در جلسه شورای عشایر استان سمنان اظهار کرد: نظارت‌ها در راستای پیشبرد هرچه بهتر تمامی امور مرتبط با عشایر در این استان تشدید شود تا دغدغه‌ای برای عشایر وجود نداشته باشد.

وی اضافه کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان مکلف به همکاری در پیشبرد هر چه بهتر امور مرتبط با مطالبات عشایر استان هستند و ضرورت دارد تا از ظرفیت و امکانات موجوددراین خصوص استفاده شود.

استاندار سمنان عنوان کرد: موضوع کوچ عشایر امروز یکی از مهم‌ترین مسائل موجود در این استان است که باید به‌صورت ویژه به آن رسیدگی شود.

هاشمی تأکید کرد: جلسه شورای عشایری استان سمنان در برهه فعلی لازم است که به‌صورت هفتگی برگزار شود تا دغدغه‌ای برای عشایر استان وجود نداشته باشد.

وی تصریح کرد: تأمین آب، امنیت و سوخت عشایر امری بسیار مهم است که ضرورت دارد در دستور کار شورای عشایری استان سمنان قرار گرفته و تمهیدات لازم به‌منظور سهولت در امور عشایر اتخاذ شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: به‌منظور تأمین نهاده دامی برای رفع دغدغه عشایر استان سمنان اقدامات لازم را در دستور کار قرار داده و موارد را پیگیری خواهیم کرد.

هاشمی گفت: تاکنون مکاتبات گوناگونی با وزارت جهاد کشاورزی به‌منظور بررسی و رسیدگی به دغدغه و خواسته و مطالبات عشایر استان سمنان صورت گرفته است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا