یزد

رفع تصرف ۳۹۷ هکتار از اراضی یزد طی ۶ ماه نخست امسال

به گزارش یولن در یزد، غلامعلی دهشیری صبح امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر و اظهار کرد: نزدیک به ۳۹۷ هکتار از اراضی رفع تصرف، که از این میزان قریب به ۲۴۱ هکتار مربوط به منابع طبیعی و بیش از ۱۵۶ هکتار مربوط به راه و شهرسازی می‌باشد.

وی افزود: در ۶ ماه ابتدایی سال جاری تعداد ۳۶۴ هکتار رفع تصرف فوری در اجرای احکام قطعی صورت گرفته که از این تعداد ۱۳۶ مورد مربوط به راه و شهرسازی و تعداد ۲۲۸ فقره مربوط به منابع طبیعی بوده است.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: از میزان ۱۰ هزار میلیارد ریال مربوط به رفع تصرف و اجرای احکام قطعی اراضی، میزان هفت هزار میلیارد ریال مربوط به رفع تصرف فوری و قریب به سه هزار میلیارد ریال مربوط به اجرای احکام قطعی می‌باشد.

دهشیری صیانت از اراضی ملی و نظارت مستمر بر اموال عمومی را یکی از اصلی ترین وجوه حقوق عامه دانست و خاطرنشان کرد: دستگاه قضا در امر مبارزه با فساد و زمین‌خواری عزمی راسخ دارد و بدون هیچ گونه مماشاتی با متخلفان در این امر با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

وی در پایان گفت: هماهنگی و تعامل دستگاه های متولی در امور اراضی و مبارزه با متصرفین به حقوق عامه، بهترین راهبرد در مقابله با پدیده شوم زمین‌خواری است.

انتهای پیام/ب/ی


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا