بین الملل

رمزگشایی عضو ارشد حماس از عدد «۱۱۱۱» در سخنان «یحیی السنوار»

رمزگشایی عضو ارشد حماس از عدد «۱۱۱۱» در سخنان «یحیی السنوار»

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، «زاهر جبارین» معاون رئیس جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در کرانه باختری، شامگاه دوشنبه، در گفت‌و‌گو با شبکه «المیادین» مقصود از جمله رازآلود سال گذشته «یحیی السنوار» رئیس حماس در نوار غزه را بیان کرد.

یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین در نوار غزه در تاریخ ۳۱ ماه می سال گذشته میلادی پس از پایان نبرد «سیف القدس» (شمشیر قدس) و بعد از اتمام دیدارش با «عباس کامل» رئیس سازمان اطلاعات مصر در جمع خبرنگاران از آن‌ها خواسته بود که عدد «۱۱۱۱» را به خاطر داشته باشند.

رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه که در آن روز، حین صحبت از معامله تبادل اسرا با تل‌آویو این جمله را بیان کرد، گفته بود: «برای مقاومت فلسطین، حماس، کتائب القسام (بازوی نظامی حماس) عدد ۱۱۱۱ را ثبت کنید. این عدد را به خوبی به یاد خواهید آورد، [زمانی که جزئیات اعلام شود].»

یحیی السنوار در آن روز مقصود خود را از بیان این عدد اعلام نکرد؛ اما برخی از رسانه‌ها این طور گمانه‌زنی کرده بودند که شاید این عدد شمار اسرایی باشد که حماس آن‌ها را از زندان‌های رژیم موقت صهیونیستی آزاد خواهد کرد.

اما زاهر جبارین از اعضای ارشد جنبش مقاومت اسلامی در گفت‌و‌گو با شبکه المیادین راز این عدد را فاش کرد و خبر داد که یحیی السنوار در یکی از جلسات هفته گذشته‌اش اعلام کرده که «در اولین حمله موشکی» در جریان جنگ آزادسازی فلسطین ۱۱۱۱ موشک به سمت اشغالگران شلیک خواهد شد.

وی همچنین تأکید کرد که مقاومت فلسطین این توانایی را دارد که در اولین حمله موشکی، حتی تعداد این موشک‌ها را افزایش دهد.

انتهای پیام/ص


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا