خراسان جنوبی

رهاورد دیدار «نخعی» با مدیرعامل ایمیدرو برای نهبندان و سربیشه

به گزارش خبرنگار یولن از بیرجند، «مصطفی نخعی» نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی با دکتر«جعفری» مدیرعامل سازمان توسعه و نوسازی صنایع معدنی ایران دیدار و گفت‌وگو کرد که این نشست کاری چندین رهاورد برای حوزه صنایع معدنی حوزه انتخابیه وی داشت.

در این دیدار و نشست کاری مواردی چون بررسی راهکارهای فعال کردن سنگ گرانیت منطقه مطرح شد که برای اجرایی شدن این مطالبه قرار شد کارشناسان سازمان طی ۱۰ روز در خصوص نحوه فعال کردن این موضوع جلساتی را با اتاق سنگ ایران و صندوق حمایت از سرمایه‌گذاری‌های معدنی و سازمان صمت خراسان‌جنوبی برگزار کنند و راهکارهای لازم در این خصوص را تدوین کرده و برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

در خصوص عملکرد ایمیدرو در ایجاد زیرساخت‌های معدنی هم در این جلسه قرار بر این شد که برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته و تا یک ماه آینده اقدامات و فعالیت‌های مورد نظر مشخص شده تا برای اجرای آن برنامه‌ریزی شود.

همچنین در خصوص تخصیص امکانات و تجهیزات به دپارتمان معدن نهبندان که یک دپارتمان ملی بوده و در آستانه راه‌اندازی است مقرر شد طی دو هفته آینده برنامه‌ریزی لازم در این خصوص صورت گیرد.

در مورد پروژه انتقال برق به منطقه شاهکوه به عنوان یکی از مهم‌ترین پروژه‌های استان که بارها طی یک سال گذشته مورد پیگیری قرار گرفته مقرر شد در ماه آینده عملیات اجرایی آن آغاز شود.

همچنین در تکمیل این پروژه مقرر شد مطالعات طرح انتقال برق به منطقه هیرد نیز تا پایان سال به پایان رسیده و سال آینده اجرایی شود.

حل مشکل تعدادی از واحدهای معدنی مستقر در شهرستان‌های نهبندان و سربیشه نیز در این جلسه مطرح و دستورات لازم برای حل مشکل این واحدها صادر شد.

انتهای پیام/۳۶۳۵/ح


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا