بین الملل

رهبر انصارالله: جهان به شکست متجاوزان یقین پیدا کرد

رهبر انصارالله: جهان به شکست متجاوزان یقین پیدا کرد

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انقلاب یمن در سخنرانی خود به مناسبت دهمین شب از ماه مبارک رمضان تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین برکات صبر علاوه بر اینکه عبادت بزرگی است این است که سلاح مهم مقابله با دشمن محسوب می‌شود.

 وی توضیح داد: دشمن با توسل به تحریم و در تنگنا قرار دادن امت و با استبداد می‌خواهد آن را ضعیف و وادار به تسلیم کند، زیرا دشمن به دنبال از بین بردن روحیه امت و ایجاد حس یاس و ناامیدی و شکست کامل است.

الحوثی افزود: وقتی که امت اراده و جدیت و احساس مسئولیت خود را بالاتر می‌برد و دشمن عکس العمل هوشیارانه امت را می‌بیند، این امر، نتایج مهمی در پی دارد؛ زیرا دشمن مایوس می‌شود و احساس شکست و ناتوانی می‌کند و در نهایت وادار به تسلیم می‌شود.

رهبر انقلاب یمن تصریح کرد: ملت بزرگ یمن از زمان آغاز تجاوز ائتلاف متجاوز با وجود جنایات فراوان این رژیم و محاصره ظالمانه آن مقاومت کردند و با همین صبر ملت ماست که دشمن به بن بست رسید و به شکستی آشکار رسید که همه جهان متوجه شدند و یقین پیدا کردند و همگان از آن سخن می‌گویند.

الحوثی افزود: متجاوزان علیه یمن در دستیابی به اهدافشان شکست خوردند و ناکامی‌ها را متحمل شدند؛ در حالی که ملت ما پیروزی‌های زیادی را به دست آورد و همین تجاوز علیه یمن بود که انگیزه مهمی برای این امت در تداوم نهضتشان بود و همه این‌ها به صبر نیاز دارد؛ همان طور که خداوند در آیه ۲۰۰ سوره آل عمران می‌فرماید:«”یَا أَیُّهَا الَّذِینَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا – وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّکُمْ تُفْلِحُونَ »(ای اهل ایمان، صبور باشید و یکدیگر را به صبر و مقاومت سفارش کنید و مهیّا و مراقب کار دشمن بوده و خداترس باشید، باشد که فیروز و رستگار گردید.)

رهبر انقلاب یمن همچنین تاکید کرد: با صبر است که دشمن در نهایت می‌بیند که ابزارهایش کارساز نیست و عکس العمل کارش بر خلاف چیزی است که می‌خواهد. واقعیت این است که ملت‌ها تنها با اتکای به صبر است که می‌توانند سمو و رفعت پیدا کنند، به مقابله با چالش‌ها بروند و برای ماموریت‌های بزرگ اقدام کنند.

انتهای پیام/خ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا