فرهنگ و هنر

رونمایی از کتاب «خاطراتم در خانه موسیقی» در ارسباران

رونمایی از کتاب «خاطراتم در خانه موسیقی» در ارسباران

به گزارش یولن، کتاب «خاطراتم در خانه موسیقی» به قلم فاضل جمشیدی، ساعت ۱۶ پنجشنبه ۱۲ اسفند با حضور نویسنده اثر در این فرهنگ‌سرا رونمایی می‌شود. 

جمشیدی درباره علت نگارش کتاب «خاطراتم در خانه موسیقی» گفت: تعامل با هنرمندان در این مدت، حضور در جشنواره‌های موسیقی، حضور در خانه هنرمندان و ارتباط با مردم بویژه موسیقیدانان در رده‌های مختلف از دانشجو تا استاد موجب شد علی‌رغم اینکه در حال حاضر سمت اجرایی در خانه موسیقی ندارم و فقط عضو آن هستم، هم‌چنان موسیقیدانان از من درباره مسائل صنفی و رفاهی آینده و انتخابات سوال بپرسند و عملاً افکار عمومی مرور گذشته را مطرح می‌کنند. بنابراین تصمیم گرفتم یادداشت‌ها و خاطراتم از آن ۵ سال را بنویسم و تحت عنوان خاطرات خانه موسیقی نشر دهم. 

فاضل جمشیدی، خواننده و جامعه‌شناس سال ۱۳۳۸ در شهرری متولد شد. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته کارشناسی جامعه‌شناسی با گرایش پژوهشگری ادامه داد و در کنار تحصیل به فراگیری ردیف آوازی نزد استاد نصرالله ناصح‌پور، استاد کریم صالح‌عظیمی و استاد شهرام ناظری پرداخت.

او از سال ۸۰ تا ۸۲ مشاور اجرایی و از سال ۸۲ تا ۸۵ معاون اجرایی خانه موسیقی بود. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از اواخر دهه ۸۰ آغاز کرد و در گروه‌ها و ارکسترهای مختلف به خوانندگی پرداخت و هم‌چنین به مدت ۵ سال مشاور و معاون اجرایی خانه موسیقی بود.

فرهنگ‌سرای ارسباران در خیابان شریعتی – خیابان جلفا واقع شده و حضور در این نشست برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا