همدان

رونمایی از کتاب «کاه و کوه» و «اثر» در نهاوند

به گزارش خبرگزاری یولن از نهاوند، ظهر امروز و همزمان با روز کتاب و کتابخوانی با حضور امام جمعه و اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی نهاوند از دو کتاب «کاه و کوه» با موضوع دین و زندگی تالیف محمدرضا کاظمی‌پور و همچنین «اثر» با موضوع شعر و سروده‌های منظوم تالیف «اسماء سوری» به همراه تمبر یادبود خیرین کتابخانه‌ساز رونمایی شد.

همچنین به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نمایشگاه کاریکاتور با موضوع کتاب و نمایشگاه عکس با موضوع آزاد در محل نمایشگاههای دائمی اداره ارشاد اسلامی نهاوند افتتاح شد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی نهاوند در این آئین گفت: انجمن خیرین کتابخانه‌ساز نهاوند یکی از اولین انجمن‌های تاسیس شده در استان است که تاکنون در زمینه ساخت کتابخانه و تجهیز آنها اقدامات قابل توجهی را انجام داده‌اند.

میلاد امینیان افزود: در نهاوند ۱۲ کتابخانه با بیش از ۱۰۰ هزار جلد کتاب و حدود ۷ هزار عضو وجود دارد که چهار واحد آنها با داشتن ۲۰ هزار جلد و یک هزار عضو خیرساز هستند که در شهر نهاوند و روستاهای شهرک سلگی، میان‌آبه و گیل‌آباد قرار گرفته‌اند.

وی افزود: کتابخانه امید صبا اولین کتابخانه مستقل در سطح استان است که تمام کتابها و تجیزات آن توسط خیر تامین شده و بیش از یک دهه است در سطح شهرستان فعالیت‌های فرهنگی دارد.

رئیس کتابخانه‌های عمومی نهاوند گفت: به منظور ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تشویق خیرین به سرمایه‌گذاری در امر ساخت کتابخانه امروز از چهار نفر خیر کتابخانه ساز این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا