فرهنگ و هنر

رُبات کتاب‌فروش در نمایشگاه کتاب/ «مرزهای نامرئی» رونمایی شد

رُبات کتاب‌فروش در نمایشگاه کتاب/ «مرزهای نامرئی» رونمایی شد

محمد مدحج، مسئول غرفه انتشارات گرایش تازه در سی‌وسومین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران توانا گفت: انتشارات گرایش تازه سال ١٣٧٩ تأسیس شده و عمده فعالیت‌های این انتشارات در حوزه کسب و کار و موفقیت است. ما سعی کردیم بهترین کتاب‌ها را در این حوزه برای مخاطب با ادبیات روان ترجمه کنیم.

وی با اشاره به دلایل حضور در نمایشگاه کتاب، افزود: تمایل داشتیم در نمایشگاه با شرکت‌های پخش کتاب ارتباط بیشتری داشته باشیم. بر همین اساس، در این دوره از نمایشگاه، کتاب مرزهای نامرئی به نویسندگی «ارین مایر» و ترجمه امیر قاصر و آزاده معتمدی محمدیان را رونمایی کردیم.

مسئول غرفه انتشارات گرایش تازه با بیان اینکه اکثر کتاب‌های انتشارات گرایش تازه برای سال‌های گذشته است،؛ تصریح کرد: استقبال مردم از نمایشگاه تاکنون خوب بوده است. به نظر من کسی که به موفقیت می‌رسد، صرفاً نباید این موفقیت رو برای خودش بداند، بلکه باید در قالب کتاب، تجربه‌های خود را در اختیار دیگران قرار دهد تا برای دیگران هم قابل استفاده شود.

رُبات کتاب‌فروش در نمایشگاه کتاب/ «مرزهای نامرئی» رونمایی شد

وی با اشاره به اینکه بهتر است برای سال آینده چینش غرفه‌ها بر اساس موضوع انجام شود تا بازدیدکنندگان بهتر قدرت انتخاب داشته باشند، گفت: انتشارات گرایش تازه تنها انتشاراتی است که در نمایشگاه امسال از ربات کتاب فروش استفاده کرده و این ربات قابل استفاده در بانک‌ها و فرودگاه‌ها است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا