اخبار ورزشی

مورایس: مساوی تنها نتیجه امکان‌پذیری بود که اتفاق افتاد

مورایس: مساوی تنها نتیجه امکان‌پذیری بود که اتفاق افتاد

به گزارش خبرگزاری یولن، ژوزه مورایس در نشست خبری پس از بازی سپاهان مقابل نساجی در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر، اظهار داشت: این بازی نزدیک بود و ساده نبود. ما موقعیت گل درست کردیم، اما نتوانستیم گل بزنیم. تلاش بازیکنان با اتفاقاتی که برای ما افتاد، خیلی خوب بود. درک می‌کنم که شرایط برحسب مسائل احساسی ساده نبود و چالش‌برانگیز بود. مساوی تنها نتیجه امکان‌پذیری بود که اتفاق افتاد. باید رو به جلو نگاه کنیم و برای بازی بعدی بتوانیم کارمان را بهتر انجام دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که نظرش درباره شعارهای که هواداران علیه وی، بازیکنان و باشگاه سپاهان دادند، چیست، گفت: من لحظاتی داشتم که ۹۰ دقیقه من و بازیکنان را تشویق می‌کردند.

وی راجع به اینکه با آمار هشت شکست، دو برد و دو مساوی طی ۱۲ بازی، چه راهکاری برای خروج از بحران دارد، تأکید کرد: این دفعه اول است. ما دنبال راهکار هستیم که از پس این چالش بر بیاییم. برای بازیکنان، هواداران و باشگاه ساده نیست، ولی مردان بزرگ در این لحظه می‌دانند که باید چه کاری انجام دهند.

«سپاهان در ابتدای فصل برای رقبا قدرتمند و ترسناک بود، اما بعد از گذشت لیگ چه اتفاقی افتاده که دیگری برای رقبا ترسناک نیست؟»، مورایس در واکنش به این پرسش تصریح کرد: چیزهایی است که خودتان می‌دانید و تکرار کردن آن فایده‌ای ندارد. باید رو به جلو حرکت، روحیه تیم را تقویت کنیم و ببینیم در انتهای فصل چه اتفاقی می‌افتد.

۲۵۸۲۱۹

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا