سلامت

رییس ششمین جشنواره جایزه ملی ایثار منصوب شد

به گزارش روز شنبه یولن از وبدا، در متن حکم بهرام عین اللهی آمده است:  خدمت گزاری و اعتلای علمی، فرهنگی و پژوهشی دانشجویان معزز شاهد و ایثارگر فرصتی مغتنم، نعمتی ارزشمند و تکلیفی مصرح است. در این راستا، با استناد به مفاد مندرج در «اساسنامه طرح شاهد» مصوب جلسه ۲۹۱ مورخ ۲۴/۰۹/۱۳۹۴ شورای معین شورای عالی انقلاب فرهنگی (تفویضی جلسه ۵۹۲ مورخ ۰۹/۰۸/۱۳۸۵ شورای مزبور) برای رسیدگی همه جانبه به مسایل فرهنگی و آموزشی عزیزان شاهد و ایثارگر و نیز با عنایت به دستورالعمل اجرایی انتخاب دانشجویان برتر شاهد و ایثارگر در عرصه های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و فوق برنامه، جنابعالی را به سمت «رییس ششمین جشنواره جایزه ملی ایثار» منصوب می‌نمایم.

وی افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال، همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه‌ها،  دانشکده‌های علوم پزشکی و نیز، بهره‌مندی از توانمندی سرمایه‌های انسانی متخصص و متعهد در برگزاری جشنواره در سه سطح دانشگاه‌ها،  دانشکده‌ها، مناطق آمایشی و کشوری، اهتمام نموده و موفق باشید.

همچنین  بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی دکتر عباس شیراوژن را به عنوان جانشین رییس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در وزارتخانه منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است: فضایل اخلاقی شاکله ارزشمند فرهنگ دینی و الهی در جامعه انسانی به شمار می‌رود زیرا توجه به این مهم زمینه ساز آرامش، انتقال فرهنگ و ایمنی بخش در برابر آسیب‌های اجتماعی می‌باشد، در همین راستا و با عنایت به توانمندی، تعهد و تجارب ارزنده جنابعالی و با توجه به بند ۱ دستورالعمل ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی دستگاه‌های اجرایی به موجب این ابلاغ به عنوان «جانشین رییس ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی» منصوب می‌شوید.

وی افزود: امید است با اتکال به خداوند متعال در جهت تحقق هرچه بیشتر اهداف و آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گسترش و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه و صیانت از حقوق شهروندی در راستای شرح وظایف و مسئولیت‌های مندرج در دستورالعمل فوق الذکر موفق و مؤید باشید.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا