کرمان

زاهدی: باید برای پیشبرد ورزش در کرمان کمک کنیم

به گزارش یولن از کرمان، محمدمهدی زاهدی ظهر امروز در دیدار با جمعی از بانوان ورزشکار کرمان، اقدام در حوزه ورزش را برای پیشبرد این امر در استان بسیار مهم برشمرد و اظهار داشت: اقدامات بسیار خوبی داشتیم که در طول چند ماه گذشته سرعت گرفته است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چند وقت پیش زمین چمن ماهان که زمینی بزرگ و بسیار استاندارد است، به بهره‌برداری رسید، اضافه کرد: تامین هزینه آن کار راحتی نبود و موفق شدیم بخشی از آن را از شرکت مس بگیریم.

وی از ایجاد یک زمین چمن برای باغین خبر داد و گفت: تلاش‌ها در این زمینه انجام شده و اقدامات تامین هزینه نیز آغاز و روند آن امیدوارکننده است.

زاهدی حمایت از مجموعه‌های ورزشی استان را لازم و ضروری برشمرد و خاطرنشان کرد: همیشه با آخرین توانِ خود در این زمینه وارد شدم و حمایت کردم بعد از این هم به همین صورت خواهد بود.

وی از کمک و حمایت بسیار خوب از طریق شرکت ملی مس و باشگاه مس برای یکی از تیم‌های ورزشی دختران استان خبر داد و ابراز داشت: علاوه بر این توانستیم برای تیم والیبال شهرستان کرمان نیز از این شرکت کمک دریافت کنیم تا این تیم بتواند وضعیت خود را سامان ببخشد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی بعد از شنیدن مشکلات این گروه در تامین هزینه‌های خود گفت: پیگیری‌های خود را در این زمینه آغاز و مسوولان امر را برای بررسی و حل مشکلات فرا می‌خوانیم.

زاهدی با تاکید براینکه باید برای پیشبرد ورزش کرمان و موفقیت ورزشکاران استان کمک کنیم، تصریح کرد: این نوع جلسات باید مستمر و ادامه‌دار بوده و در فواصل زمانی معینی تشکیل شود تا بتوانیم در جریان مسائل بیشتری از حوزه ورزشی قرار بگیریم و بهتر و موثرتر مسائل را پیگیری کنیم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا