بین الملل

زخمی شدن ۱۱ فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

زخمی شدن ۱۱ فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، نظامیان رژیم صهیونیستی صبح امروز یکشنبه به چند شهر و روستا در کرانه باختری اعم از جنین، نابلس، طولکرم و اریحا یورش بردند.

منابع فلسطینی گزارش دادند که صبح امروز یکشنبه در جریان یورش نظامیان صهیونیست به نقاط مختلف کرانه باختری، درگیری خشونت‌باری بین آن‌ها با شهروندان فلسطینی به وقوع پیوست و در نتیجه آن ۱۱ نفر زخمی شدند.

نیروهای اشغالگر اسرائیل به اردوگاه نور شمس در شرق طولکرم یورش برده و چهار نفر را زخمی کردند، آن‌ها همچنین در ورودی اردوگاه از سمت شهرک بلعا و شهر طولکرم با شهروندان فلسطینی درگیر شدند.

بنابر گزارش شبکه فلسطین الیوم، نظامیان صهیونیست همچنین در ورودی اردوگاه خودروهای شهروندان فلسطینی را مورد بازرسی قرار دادند. در نابلس نیز نیروهای اشغالگر با یورش به این استان، دو جوان را بازداشت کردند و علاوه بر آن به شهرک برقه در شمال غربی نابلس یورش برده و یک اسیر آزاده را پس از یورش به منزل او بازداشت کردند.

نیروهای اشغالگر همچنین به اردوگاه بلاطه در خیابان القدس یورش برده و یک اسیر آزاده را بازداشت کردند. نظامیان صهیونیست به جنین نیز یورش برده و در اریحا نیز با تیراندازی به سمت شهروندان، چهار نفر از آن‌ها را زخمی کردند.

منابع فلسطینی گفتند که نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه عقبه جبر در جنوب اریحا یورش برده و شروع به شلیک گلوله جنگی، پلاستیکی و گاز اشک‌آور کردند که در نتیجه آن سه نفر مورد اصابت گلوله جنگی قرار گرفته و زخمی شدند.

نظامیان صهیونیست همچنین با یورش به منازل تعدادی از فلسطینیان، آنها را بازداشت کردند.

انتهای پیام/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا