سمنان

زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد استان سمنان اعلام شد

زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد استان سمنان اعلام شد

به گزارش یولن از سمنان به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش استان سمنان، وزارت آموزش و پرورش زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم را اعلام کرد.

بر اساس اعلان دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش که متولی مدارس شاهد در کشور است، فرآیند پیش ثبت‌نام مدارس شاهد به‌صورت الکترونیکی و از طریق ورود به سامانه پادا انجام خواهد شد.

بازه زمانی نام‌نویسی دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از یازدهم تا ۲۸ خردادماه، دانش‌آموزان پایه هفتم (دوره اول متوسطه) از ۲۱ خرداد تا دهم تیرماه و دانش‌آموزان پایه دهم (دوره دوم متوسطه) از یکم تیر تا ۲۰ تیرماه است.

بدیهی است پس از اتمام مهلت مقرر، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده باشند، با اطلاع‌رسانی که از طریق مدرسه صورت می‌گیرد، برای ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت‌نام به مدرسه مراجعه خواهند کرد.

ثبت‌نام در مدارس شاهد فقط از طریق درگاه اینترنتی «پادا» انجام می‌شود و ثبت‌نام از طریق سایت‌های متفرقه و در فضای مجازی وجاهت قانونی ندارد؛ والدین و خانواده‌ها مراقب باشند و این موضوع را مورد توجه قرار دهند.

همچنین زمان پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان میان‌پایه مدارس شاهد که به‌صورت حضوری در مدارس انجام خواهد شد، از اول تا دهم مردادماه سال جاری است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا