فرهنگ و هنر

سازمان حج به ادعای حجت‌الاسلام حسینی قمی درباره ساختمان ۱۴ طبقه قم پاسخ داد

سازمان حج به ادعای حجت‌الاسلام حسینی قمی درباره ساختمان ۱۴ طبقه قم پاسخ داد

به گزارش یولن، سازمان حج و زیارت به سخنان یکی از روحانیون در خصوص ساختمان بلندمرتبه این سازمان در شهر قم واکنش نشان داد و در بیانیه‌ای ساختمان سازمان حج و زیارت در قم را ۲ طبقه عنوان کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است؛

طی روزهای گذشته یکی از کارشناسان برنامه‌های مذهبی صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران، بدون هر نوع تحقیق معتبر و قابل استناد، صحبت‌هایی در خصوص دفتر اداره حج و زیارت در استان قم مطرح کرده که نه تنها موجب خوشنودی رسانه‌های معاند شد، بلکه قلب خادمان حجاج و زائران را به درد آورده و موجبات اشاعه بدبینی و بد اخلاقی در سطح جامعه، به ویژه مومنان شده است.

سخنان این کارشناس مذهبی پیرامون ۱۴ طبقه بودن دفتر اداره حج و زیارت استان قم، فاقد اطلاعات معتبر و متقن می‌باشد، چرا که ساختمان اداره حج و زیارت قم در خیابان ۱۵ خرداد قم و در دو طبقه بنا و با تعداد ۱۴ کارمند به خدمت رسانی زائران و حجاج می پردازد. لذا از تمامی کارشناسان مذهبی و دلسوزان نظام تقاضامندیم در سخنان خود دقت لازم و کافی را برای تنویر افکار عمومی داشته باشند و موجبات تشویش اذهان عمومی و بدبینی هموطنان عزیز را با توجه به شرایط خاص اقتصادی کشور فراهم نیاورند.

به گزارش فارس، چندی پیش حجت‌الاسلام حسینی قمی در رسانه ملی از ساختمان ۱۴ طبقه سازمان حج و زیارت در شهر قم انتقاد کرد. (اینجا بخوانید)

انتهای پیام/ ت ۷۴


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا